Polski producent chemii gospodarczej Lakma Strefa przeprowadza redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych. Środki do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji mebli z serii Sidolux M zyskują nową identyfikację wizualną. Wygląd opakowań ulegnie uspójnieniu i w wyraźny sposób wskaże podział linii na trzy kategorie produktów odpowiadające trzem etapom sprzątania.
– Kolorem przewodnim w nowej szacie graficznej linii Sidolux M stał się odcień miętowego. Według jednego z najważniejszych mediów trendsetterskich – WGSN będzie to jeden z topowych kolorów na sezon wiosna/lato 2020. Oddaje on charakter nowoczesnych mebli – lekkich, finezyjnych i z pomysłem. Wprowadzenie nowego opakowania sprawi, że produkty przykują uwagę klientów spoglądających na sklepową półkę – mówi Aleksandra Dudek, Brand Manager marki Sidolux.
Nowa identyfikacja wizualna porządkuje ofertę marki Sidolux M i wskazuje podział linii na trzy kategorie odpowiadające kolejnym etapom sprzątania: czystość, pielęgnacja i renowacja. Czytelna i przejrzysta komunikacja na opakowaniach sprawi, że konsument bez zastanowienia będzie w stanie dobrać idealny produkt do swoich potrzeb. Produkty Sidolux M Czystość doskonale usuwają zabrudzenia bez pozostawiania smug, delikatnie nabłyszczają i chronią przed kurzem. Środki do pielęgnacji wydobywają głębię koloru mebli, eksponują fakturę drewna oraz nabłyszczają i chronią powierzchnie. Preparaty do renowacji doskonale nadają się do podniszczonych mebli podkreślając strukturę drewna oraz maskując drobne rysy.
– Skład preparatów do czyszczenia i pielęgnacji mebli pozostaje taki sam. Zależy nam, aby klienci mieli pewność, że pomimo nowej szaty graficznej, mogą liczyć na sprawdzoną jakość produktu. Jest to bardzo istotna informacja ze względu na konsumenckie przyzwyczajenia do działania i skuteczności preparatów linii Sidolux M. Nowością są natomiast produkty Sidolux M Renowacja, których receptura opiera się na naturalnych olejach – dodaje Aleksandra Dudek.
Firma Lakma Strefa znajduje się wśród liderów na krajowym i europejskim rynku chemii gospodarczej. W swojej ofercie producent posiada środki znanych i cenionych od lat marek, takich jak: SIDOLUX, PERLUX, DYWANLUX czy najmłodsza z nich – SOLLUX ORGANIC. Misją i wizją firmy jest nieustanne rozwijanie produktów, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań oraz udoskonaleń istniejących produktów na rynku.