Istniejąca na polskim rynku od 1998 roku marka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo.
Dekoral to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku farb i lakierów – zna ją aż 81% Polaków. Dekoral oferuje swoim klientom zarówno farby do ścian i sufitów, jak i farby fasadowe oraz emalie do drewna, metalu i betonu. W palecie marki znaleźć można ponad 300 kolorów gotowych, skomponowanych w oparciu o najnowsze trendy.
Zmiana logotypu jest odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, której celem jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku brandu Dekoral jako marki nowoczesnej, modnej i prestiżowej, czerpiącej z tradycji, a jednocześnie stale poszukującej innowacji i kreującej rynkowe trendy. Nowe logo, odświeżony design opakowań, angażująca komunikacja marketingowa oraz nowe produkty jakości premium – to filary realizacji nowej strategii.
Najbardziej charakterystycznym elementem nowego logo jest kolorowa gwiazda, która symbolizuje bogatą ofertę produktów marki Dekoral, a widocznie w niej ślady pędzla jednoznacznie kojarzą się z kategorią farb. Subtelnie zaokrąglona a jednocześnie mocna czcionka nadaje logotypowi nowoczesnycharakter.
Nowy wizerunek marki Dekoral po raz pierwszy zaprezentowany został 14 lutego 2019 podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Uczestnicy konkursu „Młody Malarz Roku Dekoral Professional 2019” organizowanego przez Akademię Techniczną PPG Deco Polska w ramach zadania konkursowego malowali nowe logo Dekoral.
– Po 20 latach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby wizerunek marki Dekoral jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów – nowoczesną, innowacyjną i kreującą trendy – mówi Ewa Ostaszewska, Brand Manager Dekoral.
Już wkrótce odświeżone opakowania farb Dekoral z nowym logo trafią na półki sklepowe. Wdrożenie nowego logotypu będzie przebiegać stopniowo, co oznacza, że na rynku przez pewien czas będą jednocześnie funkcjonować produkty i materiały reklamowe z nowym oraz z dotychczasowym logo.
JK