Logo

Event MIX

POLZAK MARKETING 2019 – marketing w erze technologii, efektywne zakupy komunikacji i mediów

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie skierowane jest do Działów Marketingu, Procurement’u, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:

    #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?

Przez 10 ostatnich lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009 a jak robią to w 2019? Jak było a jak jest? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje Agencji digitalowych wciąż rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed Klientami i Agencjami w kolejnych 10-ciu i latach.

    Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.

Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy „tradycyjny” e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.

    Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.

Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? I co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? O potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.

    Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy – wspólnota czy konflikt interesów?– czyli wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.

    Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od Agencji mediowych – swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te czynniki i pewnie kilka innych decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy trend ma szansę się rozwinąć? Co nam mówią doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?

Rejestracja na wydarzenie, zakup biletów oraz dodatkowe informacje o programie i prelegentach: ZOBACZ TUTAJ.

Od 2017 Polzak Marketing jest miejsce spotkań trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji komunikacji marketingowej. W tym roku zapraszamy wszystkich zainteresowanych! Także media, wydawców oraz producentów usług i rozwiązań łączących technologię z komunikacją i sprzedażą.

Partnerami wydarzenia są: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Screen Lovers.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK