Logo

Event MIX

Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro

Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski i koszykarski Coca-Cola Hellenic Cup oraz serię atrakcji i animacji wspierających aktywność fizyczną, teambuilding, employer branding oraz wartości CSR. Event odbył się w czerwcu na terenie Parku Skaryszewskiego w Warszawie – w KS Drukarz.

Coca-Cola Day to wydarzenie outdoorowe, którego celem była integracja pracowników firmy. Całodniowy program atrakcji miał wyzwalać w uczestnikach rywalizację fair play, ale przede wszystkim zapewnić dobrą zabawę i pozytywne emocje. Głównym punktem eventu był turniej w piłce nożnej i streetballu – Coca-Cola Hellenic Cup, w którym rywalizowało kilkanaście zespołów żeńskich i męskich.

Oprócz rozgrywek piłkarskich, na uczestników czekało wiele atrakcji i aktywności, m.in. pokazy football & streetball freestyle, animowane zajęcia z wielu dyscyplin sportowych i występ zespołu AudioFeels. W przerwach pomiędzy kolejnymi pokazami i występami na głównej scenie, uczestnicy mogli wziąć udział w licznych grach i zabawach animujących dzieci oraz ich rodziców, m.in. sportową bitwą rodzin – family challenge.

Tegoroczny event został dodatkowo wzbogacony o aspekt CSR. Uczestnicy poprzez udział w dedykowanych aktywnościach sportowych, zbierali środki na wybrany cel charytatywny. Dodatkowo agencja Allegro przygotowywała event możliwie minimalizując jego negatywny wpływ na środowisko, redukując do minimum zużycie materiałów nieodnawialnych oraz ich późniejszy upcycling.