Eventy firmowe to doskonała okazja, aby wypromować jej ofertę. Oto 5 najważniejszych zasad, o których należy wtedy pamiętać!
Targi wystawiennicze, pikniki firmowe, akcje promocyjne, a także konferencje, szkolenia czy bankiety – tego typu eventy mogą świetnie sprawdzić się jako wsparcie dla promocji firmy. Aby planowane działania okazały się jednak skuteczne, należy pamiętać o paru kluczowych zasadach.
Każda grupa docelowa inaczej reaguje na promocję, dlatego też wszelkiego rodzaju działania promocyjne warto dopasować do jej indywidualnych potrzeb.
Przykładowo, event skierowany do seniorów powinien mieć inny charakter niż ten, którego głównymi uczestniczkami mają być młode kobiety. Dobrze dopasowany typ promocji zwiększy jej skuteczność!
Podczas eventów doskonale sprawdzają się różnego rodzaju systemy reklamowe, w tym między innymi ścianki promocyjne, rollupy, stojaki wystawowe.
Tego typu systemy dostarcza między innymi firma adlove.pl, która zapewnia ich najwyższą jakość, a także krótkie terminy realizacji. Zamówienia można tam składać także przez internet!
Ulotki, katalogi, foldery reklamowe, wizytówki – wszelkiego rodzaju druki reklamowe także będą niezbędne podczas eventów firmowych.
Drukowane materiały reklamowe mogą być także zamówione przez internet w drukarniach on-line.
Gadżety reklamowe nie są wysokim wydatkiem, a przy tym mogą pozwolić firmie zachęcić wielu nowych klientów.
Wśród popularnych gadżetów reklamowych wybieranych na eventy firmowe znajdują się między innymi: długopisy, ołówki i inne materiały piśmiennicze, notatniki, kalendarze, naklejki, zakładki, smycze reklamowe, odblaski.
Dzisiaj firmy mogą korzystać z wielu kanałów komunikacji po to, aby przyciągnąć do siebie kolejnych klientów.
Podczas eventów doskonale sprawdzą się nowe technologie – serwisy społecznościowe, przez które na bieżąco można informować obserwujących o planach i przebiegu eventów. Pozwalają one również na prowadzenie relacji na żywo przez streamy.