Poszukujący marketingowych nowości powinni w swoich kalendarzach już zaznaczyć termin 9-10 września 2020 r. Wtedy też odbędzie się już 12. edycja targów FestiwalMarketingu.pl, po raz kolejny w EXPO XXI WARSZAWA. Wystawcy zaprezentują tam szeroką ofertę produktową, nowości i wiele świątecznych inspiracji.
Wrześniowe święto branży reklamowej standardowo odbędzie się w dwóch halach EXPO XXI Warszawa. W jednej FestiwalMarketingu.pl,
w drugiej FestiwalDruku.pl, tam odwiedzający znajdą maszyny oraz media do druku, czyli wszystko, co dotyczy rynku poligraficznego. Po raz kolejny będzie to marketingowo-eventowy MIX: od top gadżetów reklamowych przez materiały POS, po dostawców sektora event. Branża eventowa już po raz kolejny skupiona będzie w specjalnej Strefie targowej EVENT MIX.
– Rola spotkań Face-to-face, wbrew wielu przewidywaniom, nie słabnie. Wręcz przeciwnie, w dobie szumu komunikacyjnego i zalewu przekazami reklamowymi, to właśnie możliwość spotkania, rozmowy, zobaczenia wydruku na żywo czy obejrzenia gadżetu reklamowego ma nadal ogromne znaczenie w komunikacji i budowaniu biznesu. Dlatego konsekwentnie od ponad 10 lat wspieramy rynek reklamowy i pomagamy budować bezpośrednie relacje – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.
Rosnący potencjał
Najlepszą rekomendacją imprezy są słowa wystawców ubiegłorocznej edycji. Jak mówi Natalia Pierzchała, Creative Director w Forum Design Cards, firmy, która w 2019 roku debiutowała na targach, podczas wydarzenia udało się pozyskać sporo nowych kontaktów oraz zamówień. Mirosław Lukoschek z L-Shop Team, dodaje, że zaletą Festiwalu są konkretne spotkania, za którymi idą konkretne oferty i zamówienia. Robert Czahorowski z Agencji ROTOMedia podkreśla także, że jakość imprezy targowej przerosła jego oczekiwania, a Krzysztof Żejmo z Żejmo & Siatecki zaznacza, że targi były okazją do spotkania z potencjalnymi, nowymi klientami, a także z kontrahentami, z którymi już współpracuje. – FestiwalMarketingu.pl uważam za bardzo udany. Przedstawiliśmy wiele nowości produktowych oraz dwie nasze nowe marki. Pokazane przez nas produkty oraz kolekcje cieszyły się dużym zainteresowaniem, które dość szybko przełożyło się na bardzo konkretne działania – już w trakcie targów i krótko po nich, dostaliśmy zamówienia na kilka pokazanych nowości – reasumuje Krzysztof Żejmo.
Wartość dodana
Do udziału w imprezie organizatorzy zapraszają przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, drukarń, dyrektorów i pracowników działów marketingu oraz przedstawicieli sektora EVENT & MICE. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń dodatkowych. Oprócz wspomnianych branżowych konferencji, odwiedzający mogą liczyć także na liczne warsztaty, szkolenia, pokazy i konkursy organizowane przez wystawców.
Tradycyjnie podczas targów zostaną przeprowadzone także konkursy: POS STARS – na najlepszy display reklamowy oraz SUPER GIFT, podczas którego o tytuł najciekawszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. Zwiedzający będą mogli podziwiać zgłoszone realizacje w specjalnej strefie POS STARS i Super Gift. Nie zabraknie konferencji: pierwszego dnia targów odbędzie się EVENT MIX, wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów braży MICE, a drugiego dnia Festiwalu przedstawiciele agencji reklamowych spotkają się podczas konferencji MARKETING MIX.
FestiwalMarketingu.pl | 9-10 września 2020 r. EXPO XXI WARSZAWA
Rejestracja na targi rusza w maju: www.festiwalmarketingu.pl