Logo

Marketing MIX

Clear Channel Poland od nowego roku wprowadza nowe zasady sprzedaży tzw. zakup widowni

Clear Channel Poland wprowadza zmiany w swojej polityce handlowej, które będą obowiązywały od 1 stycznia 2021 roku. Od nowego roku sprzedaż będzie odbywała się według zasad tzw. zakupu widowni.

W ramach Instytutu Badań Outdooru IBO, którego jednym z współzałożycieli było Clear Channel Poland, przeprowadzone zostało  badanie widowni polskiego rynku outdooru – Outdoor Track. Badanie dostarczawskaźniki mediowe stosowane w innych mediach – liczbę kontaktów, częstotliwość oraz zasięg kampanii. W OOH podstawowym wskaźnikiem mediowym jest VAC (Visibility Adjusted Contacts), czyli realna liczba kontaktów z reklamą zewnętrzną. Daje to możliwość skutecznego planowania kampanii w oparciu o wskaźniki mediowe. 

– Rok 2021 oznaczać będzie dla Clear Channel Poland rozwój na kilku poziomach – wprowadzamy zaktualizowane zasady sprzedaży widowni, które, wierzę, odpowiadać będą oczekiwaniom rynkowym. Naszym celem jest zbudowanie współpracy z Klientami w oparciu o jasne kryteria i warunki. Jednocześnie zależy nam na wypracowaniu takiego modelu współpracy, który pozwoli skorzystać z szerokiej możliwości rozwiązań biznesowych: wachlarz rabatów, łączenie naszych produktów w pakiety, sieci dedykowane itp. Jestem przekonany, że każdy z naszych Klientów, domów mediowych będzie mógł znaleźć dla siebie lub swoich reklamodawców najbardziej atrakcyjne produktowo i mediowo rozwiązania – mówi Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.

Więcej informacji o zasadach zakupu widowni znajduje sięw prezentacji, którą można zobaczyć TUTAJ.

Film o badaniu Outdoor Track dostępny TUTAJ

 KL