Marketing MIX WOŚP dziękuje za Finał… wyjątkową kampanią outdoorową

WOŚP dziękuje za Finał… wyjątkową kampanią outdoorową

499
0

29 marca Jurek Owsiak ogłosił wynik Finału WOŚP – na zakup sprzętu dla dziecięcej laryngologii i diagnostyki głowy zebrano rekordową w historii Orkiestry kwotę ponad 210 milionów złotych. Wraz z ogłoszeniem wyniku Fundacja zapowiedziała wyjątkową kampanię outdoorową z grafikami stanowiącymi podziękowanie nie tylko dla wszystkich darczyńców, ale również medyków.

Jestem! Dziękuję Fundacji WOŚP i medykom za życie i zdrowie! – właśnie takie hasło, wraz ze zdjęciami noworodków i informacją o wysokości zebranej w ramach Finału WOŚP kwoty, widnieje na grafice, która już wkrótce pojawi się w ponad 3200 lokalizacjach na terenie całej Polski.

Jurek Owsiak podczas ogłoszenia wyniku 29. Finału, fot. Łukasz Widziszowski

Kampania realizowana jest na nośnikach Ströer – m.in. billboardach, tablicach, citylightach – o łącznej powierzchni ponad 40 tys. mkw., ale również przy wykorzystaniu form digitalowych, jak telewizory na stacjach metra czy ekrany w wagonach metra. Grafiki widoczne będą także na nośnikach firmy jetline oraz nośnikach digitalowych Clear Channel (84 w kilku miastach Polski).

Chcieliśmy wszystkim podziękować za ten Finał – wlać optymizm, w nas, Polaków mówiąc, że to, co robimy ma sens i wraca niemal następnego dnia – nie ma dnia, żebyśmy nie dostali informacji, że właśnie gdzieś został dowieziony sprzęt zakupiony przez Orkiestrę… Tym wielkim billboardem, przestrzeniami plakatowymi chcemy podziękować i przekazać jedną informację: to dzięki Fundacji – nie mnie i naszemu zespołowi, ale nam wszystkim, czyli milionom Polaków – pomagamy skutecznie ratować zdrowie i życie dzieci, od najmniejszego dziecka, niemowlaka. To konkretne liczby sprzętu i konkretne kwoty. Tymi billboardami dziękujemy wszystkim, którzy tworzyli Finał, ale przede wszystkim lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, personelowi medycznemu, ratownikom medycznym, czyli wszystkim medykom, którzy – zwłaszcza w ciągu ostatniego roku – pracują absolutnie ponad swoje siły. Chcieliśmy podziękować radosnymi noworodkami, które są szczęśliwe, bo czuwają medycy i rodzice, ale czuwa też Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy… Te billboardy będą wisiały przez miesiąc tylko po to, by przekazać informację: bądźcie z nami przez cały rok, bo Orkiestra jest z Wami codziennie, chociażby badając słuch praktycznie wszystkich noworodków – mówi Jurek Owsiak, prezes Zarządu Fundacji WOŚ.

Kampania zawita nie tylko do największych ośrodków, jak Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań czy Wrocław, ale również do mniejszych miast. W sumie będzie to 88 miejscowości.