Logo

Trade marketingTylko w OOH magazine

POS Barometr | Joanna Panfil-Prądzyńska, EXPOSITE POLSKA

Jakie najważniejsze zmiany technologiczne oraz cyfrowe zaszły w produkcji POS?

Sądzę, że największą innowacją będzie wykorzystanie technologii VR – virtual reality, a dokładniej przeniesienie modeli 3D do rzeczywistości wirtualnej.

Dzięki wspomnianej technologii będziemy mogli wymodelować produkty klienta na ekspozycji sklepowej. Po założeniu okularów płynnie poruszać się po sklepie i rozkładać produkty na półce, będziemy mogli też te półki zamieniać miejscami lub otwierać. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko oszczędziliśmy czas związany z planogramami, ale zaprojektujemy tzw. idealny sklep do testowania nowych rozwiązań, nie tylko POS-owych.

Będzie to innowacja szczególnie dla klientów z branży kosmetycznej, którzy tworząc modele, będą mogli dokładnie zaprojektować szafę z najmniejszymi detalami, która później trafi do produkcji, z barkietkami, hotspotami itd.

Dodatkowo będzie można od razu projektować opakowania – klienci zobaczą efekt pracy przed produkcją, co pozwoli na wyeliminowanie błędów.

Jakie nowe możliwości dają owe zmiany?

Firmy korzystają już z technoligii VR w nieruchomościach, przy produkcji samochodów czy chociażby w szkoleniach. Czas na branżę POS.

Przyszłością będą meble premium dla celowej grupy klientów np. dla firm z branży alkoholowej, które za pomocą VR-u mogą stworzyć świat marek premium, chociażby na eventach, a po zakończeniu pandemii wszyscy będziemy spragnieni takich wydarzeń.

W jakim kierunku może pójść produkcja POS?

Produkcja POS zmierza w kierunku połączenia tradycji z nowoczesnością. Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w kampaniach marketingowych, stąd coraz więcej produkowanych przez Exposite mebli posiada elementy multimedialne typu telewizory, monitory, tablety.

Nośniki te służą głównie do czytania kodów QR, ale również do wyświetlania reklam, filmów promocyjnych czy akcji społecznościowych.

Joanna Panfil-Prądzyńska
Dyrektor sprzedaży i marketingu w EXPOSITE POLSKA

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.