Tak, powołaliśmy do życia nową markę Citrona, której celem jest sprzedaż wyselekcjonowanych upominków reklamowych innych niż elektroniczne, z którymi do tej pory kojarzona była nasza firma. Na ten moment w ofercie posiadamy kubki termiczne – osiem wyselekcjonowanych modeli w różnych konfiguracjach kolorystycznych.
Naszym zdecydowanym atutem jest 19-letnie doświadczenie w branży upominków reklamowych, wyspecjalizowany dział handlowy, czy park maszynowy umożliwiający szybką produkcję wraz ze znakowaniem. Natomiast ideą Gifts Factora jest dobór wyselekcjonowanych upominków, które będą świetnej jakości, w mega niskiej cenie oraz dostępne z grawerem nawet w 24h.
Aby przyśpieszyć i udoskonalić realizację zamówień stworzyliśmy stronę, na której klient może złożyć zamówienie online.
Absolutnie nie, działania mające na celu współpracę z klientami prowadzimy dwutorowo. Z jednej strony dajemy naszym klientom możliwość zamówień online. Myślę, że po dwóch latach lockdownu wielu z nas zmieniło swoje zachowania konsumenckie na korzyść e-commerce. Z drugiej zaś strony pracujemy nad zacieśnianiem relacji z klientami. W styczniu ruszył cykl spotkań z naszymi agencjami reklamowymi w zupełnie nowej formule – warsztatów kulinarnych.
20 stycznia odbyły się pierwsze takie warsztaty. To była fajna zabawa, pyszne, samodzielnie przygotowane dania i możliwość biesiadowania w gronie sympatycznych ludzi.
PROMO SHOW ma szanse zostać największą imprezą targową w naszej branży. A niewątpliwie w tym roku jest to największe wydarzenie w Polsce skierowane do profesjonalistów, czyli agenci reklamowych i marketerów. Nasza strategia dwóch odrębnych stoisk na tych targach jest przemyślana.
Citron jest rozpoznawalnym brandem w branży, jednak z naszych wewnętrznych badań wynika, że CiTRON kojarzy się z produkcją upominków elektronicznych, w szczególności Pamięci USB. Dlatego też postanowiliśmy rozdzielić te dwa brandy, mimo że formalnie to jedna i ta sama spółka. Wierzę, że ukierunkowany i jasny przekaz do naszych kontrahentów wpłynie pozytywnie na wyniki sprzedażowe upominków reklamowych takich jaki kubki termiczne. Z drugiej strony taka strategia da nam w przyszłości możliwość rozbudowywania oferty o inne produkty.
Magda Dmowska – CMO w Citron Group.
Rozmawiał Kamil Dudka
Ostatni numer OOH magazine można przeczytać TUTAJ.
Więcej o gadżetach znajdziesz TUTAJ.