Logo

Event MIX

endorfina events z oprawą wizualną launchu viralowej mascary Telescopic Lift od L’Oréal Paris

xr:d:DAFdFpzqvGA:4,j:43185344144,t:23031314

10 marca w warszawskiej Villi Foksal goście reprezentujący polską scenę medialną (dziennikarze, celebryci i influencerzy) mieli okazję zapoznać się z nowością od L’Oréal Paris – viralowym tuszem Telescopic Lift Mascara.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację wydarzenia odpowiadała agencja endorfina events we współpracy z marką L’Oréal Paris na czele z Magdaleną Efler oraz Magdaleną Góźdź – zespołu komunikacji L’Oréal Paris makeu-up.

Mascara Telescopic Lift to najnowszy produkt marki wydłużający rzęsy nawet do 5 milimetrów, stworzony we współpracy z lekarzami okulistami. Premierę tuszu na polskim rynku wspierały działania promocyjne, w tym dedykowany dziennikarzom i influencerom beauty event, podczas którego mogli poznać, a także przetestować nowy produkt.
– Największym wyzwaniem od momentu produkcji tego wydarzenia było znalezienie odpowiedniej lokalizacji. Jeszcze przed pojawieniem się premierowego produktu na sklepowych półkach w Polsce, Telescopic Lift Mascara podbiła serca tysięcy widzów na TikToku, dzięki viralowej treści twórczyń beauty. Dlatego też, zależało nam na połączeniu paryskiej duszy marki z viralowym potencjałem wydarzenia i dedykowanej scenografii sprzyjającej tworzeniu contentu przez zaproszonych gości – uwzględniając ich potrzeby i oczekiwania. Idealnym miejscem okazała się warszawska Villa Foksal, która od progu przenosiła gości w kreatywną wizję Telescopic Lift Mascary bawiąc się formą i przestrzenią spotkania – mówi Sabina Janocha, Senior Project Managerka w endorfina events.

Na gości czekały warsztaty dotyczące stosowania produktu, przeprowadzone przez ekspertów marki pod wodzą Agnieszki Wilk, a także paryskie crêpes z dodatkami, podawane w przestrzeni zaaranżowanej pod francuską stolicę – nawiązując w ten sposób do pochodzenia marki L’Oréal Paris. Lokalizacja została w pełni zaaranżowana, aby każdy element scenografii poprzez zabawę formą oddawał trójwymiarowy efekt, nawiązując do funkcjonalności i teleskopowości produktu oraz zapewniając gościom liczne punkty sprzyjające tworzeniu materiałów cyfrowych na ich kanały social media. Podczas wydarzenia nie zabrakło francuskiej oprawy muzycznej z podwójnym setem DJ’skim – Kuvau & Hania Koczewska.

Całość wydarzenia zwieńczona została oficjalnym przemówieniem Brand Business Director Make-up oraz Brand Champion L’Oréal Paris Dominiki Nockowskiej oraz zaprzyjaźnionych osób z ramienia L’Oreal Paris.


Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.