Logo

Gadżety reklamowe

Ankieta satysfakcji Happy Gifts

Happy Gifts Europe to polski producent i dostawca artykułów reklamowych. W minionym roku hucznie obchodzili 30-lecie produkcji długopisów plastikowych Lecce Pen® w Polsce i 10-lecie firmy Happy Gifts, w tym roku świętują 10-lecie marki notesów reklamowych thINKme®. Podjęte działania, kierowane do agencji reklamowych, mają na celu poprawę satysfakcji ze współpracy z firmą.

Przeprowadzona w maju kompleksowa ankieta kierowana do wszystkich aktywnych klientów dotyczyła oceny produktów i usług oraz poziomu zadowolenia ze współpracy.

– Ankieta satysfakcji jest dla nas niezwykle ważnym narzędziem pozwalającym na ocenę naszej działalności i identyfikację obszarów, w których możemy wprowadzać ulepszenia. Przeprowadziliśmy badanie wśród naszych kluczowych klientów, aby uzyskać wartościową informację zwrotną na temat naszych produktów, jakości obsługi klienta i ogólnego doświadczenia zakupowego. Ankieta była dobrowolna, a każdy uczestnik otrzymał upominek w postaci Happy zestawu plażowego, naszym zdaniem bardzo na czasie oraz dodatkowy bonus dla reprezentowanej firmy. Wyniki ankiety były bardzo obiecujące. Ponad 90% respondentów wyraziło ogólne zadowolenie z naszych produktów, a 85% klientów było zadowolonych z naszej obsługi. To ważne, bo wyniki wskazują na wysoką jakość naszych produktów oraz profesjonalizm i skuteczność naszego zespołu obsługi klienta. Dobre relacje z klientami to jeden z naszych najważniejszych priorytetów. – wyniki ankiety analizuje Aleksander Winnicki, Dyrektor sprzedaży i marketingu Happy Gifts Europe Sp. z o.o.

Badanie jakim jest ankieta daje ważne wskazówki dotyczące obszarów, w których należy wprowadzić ulepszenia lub zmiany. Wyznaczenie konkretnego kierunku pozwala na skupienie się na celach oraz doskonaleniu produktów i usług, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów.

W odpowiedzi na potrzeby klientów od czerwca wprowadzono nowy serwis znakowania – FastPrint. Nie jest to odrębna usługa, a usprawnienie dotyczące znakowania na długopisach. FastPrint to pełna realizacja zamówienia 1000 szt. długopisów z nadrukiem w 24h, warunkiem jest złożenie zamówienia z zaakceptowanym produktem do godziny 12. Usługa jest ściśle związana z nowym wariantem bestsellerowego produktu – FORTE, w nowej odsłonie Recycled. Długopis FORTE, jak wszystkie produkty Lecce Pen® produkowany jest w Polsce. Surowiec, z którego powstaje to plastik z recyklingu. Nowy FORTE Recycled w pełni zastępuje dotychczasowy model długopisu, kolorystyka i usługi znakowania pozostają bez zmian. Zmiana jednego z topowych produktów firmy na jego ekologiczny odpowiednik, wspiera walkę z zaśmiecaniem planety, jednocześnie podkreślając eko filozofię marki. Jest to jeden z wielu produktów Lecce Pen® z ekologicznych materiałów, które występują w ofercie marki od ponad 30 lat.

Z początkiem lipca Happy Gifts do użytku oddaje Kalkulator Znakowania. W pierwszej kolejności odbędą się testy nowego narzędzia dedykowanego agencjom reklamowym z udziałem zaufanej grupy klientów. Kalkulatora znakowania, to kolejny krok w rozwoju obsługi klienta. Jest to narzędzie, które umożliwia samodzielną kalkulację produktu i znakowania, jednocześnie oszczędzając czas oraz zapewniając pełną przejrzystość cenową usług znakowania.

– Wprowadzenie kalkulatora znakowania nie oznacza jednak rezygnacji z osobistej obsługi klienta, nadal jesteśmy w pełni zaangażowani w proces realizacji zamówienia na każdym jego etapie. Narzędzie jest bardzo rozbudowane, ale jednocześnie pokazuje to różnorodność i możliwości naszego serwisu – dodaje Aleksander Winnicki.

Na okres wakacyjny, celebrując 10-lecie marki notesów reklamowych premium thINKme® Happy Gifts wyprowadziło 10% rabatu na wszystkie notesy z regularnej oferty. Gruntownie odświeżony wizerunek marki oraz nowości będzie można zobaczyć już we wrześniu. Opracowano również zestaw narzędzi przeznaczonych dla agencji reklamowych, które w dużym stopniu ułatwią prezentację produktów.

Happy Gifts

– Zdecydowanie premierę nowej odsłony thINKme® zostawiamy na Festiwal Marketingu. Chcielibyśmy jeszcze raz serdecznie podziękować wszystkim naszym klientom, którzy poświęcili czas na wypełnienie ankiety. Wasza opinia jest dla nas bardzo cenna i pomoże nam w osiągnięciu jeszcze lepszych rezultatów. Nieustannie dążymy do doskonalenia naszej oferty i budowania trwałych relacji z klientami – podsumowuje Aleksander Winnicki.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.