Od marca raporty posprzedażowe będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe w czterech przedziałach (18-34 / 35-54 / 54+) oraz dzieci (0-18 lat). Praca nad dostarczeniem klientom tych danych trwała od wielu miesięcy i była możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI z wiedzą badaczy z Akademii Górniczo–Hutniczej w Krakowie.
– W ubiegłym roku wprowadziliśmy walutę rCPM opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu. Teraz zrobiliśmy kolejny krok w stronę dostarczania marketerom wiedzy o tym, jak skutecznie i efektywnie planować komunikację Digital OOH – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.
W dowolnym momencie trwania kampanii na MORE można także sprawdzić, na jakim poziomie została aktualnie zrealizowana widownia i jakie jest prawdopodobieństwo osiągniecia celów kampanii w całym założonym czasie.
Więcej newsów z branży TUTAJ.