W ramach zaplanowanych działań, marka zwróciła się do swoich użytkowników z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej poczucia komfortu, dzięki której powstał obraz transformacji komfortu w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech dekad. Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:
Działania promocyjne obejmowały również współpracę z influencerami, takimi jak Michał Marszał, który przeprowadzał błyskawiczne uliczne ankiety, rozszerzając grupę badawczą czy Kasią Gandor, która wcieliła się w rolę analityczki komfortowej transformacji.
Całości dopełniły realizacje przygotowane we współpracy z wyselekcjonowanymi komfort creatorami na TikToku i Instagramie marki oraz kampania display.
– Podczas naszych codziennych działań, udowadniamy, jak ważny jest komfort, zarówno w ruchach, jak i myśleniu. Tym razem, w kampanii podsumowującej 30-lecie istnienia marki Kubota, przekonujemy, że ten komfort ma wiele twarzy. Mało tego, on ewoluuje, zmienia się, jednak jedno pozostaje niezmienne – jest gwarantem satysfakcji i dobrego samopoczucia. Mimo że w ciągu ostatnich 30 lat nawyki i styl życia konsumentów zmieniały się diametralnie, potrzeba komfortu pozostaje trwała i Kubota chce odpowiadać na nią tak długo, jak tylko będzie istnieć – komentuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder marki.
Projekt został zrealizowany w ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zapoczątkowanej w Havas Media Network w zeszłym roku. Jej ideą jest tworzenie wyjątkowych kampanii komunikacji marketingowej, wychodzących poza standard mediowy oraz wprowadzających jakościową zmianę w życie konsumentów, zgodnie z duchem filozofii Make a Meaningful Difference!
Wywiad z Aliną Sztoch można przeczytać tutaj.
Więcej newsów z branży TUTAJ.