Logo

Marketing MIX

Clarins Polska przedłuża współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan

Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.

Clarins to jeden z wiodących producentów kosmetyków selektywnych na świecie. Od 70 lat wyznacza standardy w branży beauty, oferując swoim klientkom produkty i zabiegi wspierające je w codziennej pielęgnacji i makijażu. Marka realizuje również projekty promujące zaangażowanie społeczne i środowiskowe.

Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, przedsiębiorczyni i działaczka społeczna, a prywatnie żona i mama 3 synów, dołączyła do rodziny Clarins we wrześniu 2023 roku. Jako ambasadorka przybliża wartości marki polskim konsumentkom oraz inspiruje je do dbania o siebie i dobre samopoczucie.

– Minione 12 miesięcy to czas dynamicznego rozwoju marki Clarins na polskim rynku, również za sprawą podjęcia współpracy z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Dzięki imponującym zasięgom ambasadorki w mediach społecznościowych dotarliśmy do nowej grupy odbiorców, nie tylko budując świadomość naszego brandu, ale także realnie wpływając na zwiększenie sprzedaży kosmetyków. Kontynuacja współpracy to naturalny krok na drodze ku osiąganiu coraz bardziej ambitnych celów biznesowych Clarins Polska – mówi Marta Piotrowska, Sales & Marketing Business Unit Manager Beauty w Orbico Poland, wyłącznym dystrybutorze marki Clarins w Polsce.

Przedłużenie kontraktu inicjuje udział ambasadorki w kampanii telewizyjnej Double Serum 9. generacji, flagowego produktu francuskiej marki. Małgorzata Rozenek-Majdan w dalszym ciągu będzie lokalnie wspierać Clarins w działaniach wizerunkowych, komunikacji premier kosmetycznych i reprezentowaniu Polski na międzynarodowych eventach marki.


Więcej newsów z branży TUTAJ.