Nowa, przepełniona humorem z życia wziętym telewizyjna historia, nosi tytuł „Wrzaski”. Spot opowiada o małżeńskiej wizycie w sklepie Agata, która kończy się ciekawymi wnioskami. Żona odkrywa nieokazywane dotąd, niezwykłe zainteresowanie męża wszelkimi sprawami domowymi, a mąż – odkrywając asortyment sklepu – dowiaduje się, że „Agata to nie tylko kanapy” – ale też bogata oferta dodatków i dekoracji, takich jak oświetlenie, dywany, tekstylia, akcesoria do kuchni, jadalni, a także dekoracje dla domu.
– Scenariusz nowej historii w zabawny sposób nawiązuje do konsumenckiego insightu sprzed lat, który opierał się na przekonaniu, że w naszych sklepach można znaleźć wyłącznie meble – narożniki, sofy, fotele, komody, a także meble kuchenne i szafy pod wymiar pomieszczenia. Tymczasem nasza marka konsekwentnie, osadzając mocno swoją komunikację w strategii biznesowej, promuje oprócz mebli niezwykle bogatą ofertę dodatków – wyjaśnia Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata. – Elementem tych działań jest też m.in. oferta „Zobacz jak Tanio”, obejmująca mnóstwo produktów dla domu w stale niskich, bardzo konkurencyjnych cenach względem oferty rynku – dodaje.
Za kreację kampanii Agaty z grupą Mumio w roli głównej odpowiada agencja PZL. Zakupu mediów w imieniu marki dokonuje Spark Foundry.
Więcej newsów z branży TUTAJ.