Marketing MIX Red8 Advertising z kampanią dla Z.T. Kruszwica S.A.

Red8 Advertising z kampanią dla Z.T. Kruszwica S.A.

18
0

Red8 Advertising przygotowała ATL-ową część kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy produkt firmy Z.T. „Kruszwica” S.A., o nazwie Smakowita Pajda. Właśnie startuje przygotowana przez agencję kampania telewizyjna i outdoorowa. Red8 Advertising była również odpowiedzialna za przygotowanie projektu opakowań dla tego nowego produktu.

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię smalczyku roślinnego Smakowita Pajda, na zlecenie właściciela marki Smakowita, firmy Z.T. „Kruszwica” S.A..

Smalec roślinny Smakowita Pajda jest innowacyjnym produktem w portfolio marki Smakowita, alternatywą dla smalcu tradycyjnego, zwierzęcego.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia nowego produktu i zachęcenie konsumentów do zakupu.
Kampania będzie miała miejsce w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały sieci sprzedaży At Media i kanały Discovery; wykorzystywane są dwa spoty, o tytułach „Szykujcie kromki” oraz „Biesiada”) oraz na nośnikach outdoorowych. Kampania wizerunkowa, w której zostanie wykorzystany 30-sekundowy spot właśnie startuje, wcześniej przez 2 tygodnie w telewizjach był emitowany 15-sekundowy teaser.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Na potrzeby launchu Smakowitej Pajdy agencja Red8 Advertising była odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej i outdoorowej. Agencja zajęła się również opracowaniem projektu opakowań Smakowitej Pajdy.Poza kampanią w telewizji i na outdoorze, działania reklamowe są również prowadzone m.in. w internecie i przy użyciu materiałów POS.

Red8 Group współpracuje z Z.T. „Kruszwica” S.A. od 2009 r. Agencja wygrała wtedy przetarg na budżet reklamowy marki Smakowita, którą obsługuje do teraz.