Logo

Marketing MIX

Sponsor tytularny dla Ekstraklasy pilnie poszukiwany

Koniec sezonu w Ekstraklasie jest równoznaczny z ograniczeniem współpracy sponsorskiej z T-Mobile Polska. Firma zadecydowała, że nie będzie już dłużej sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy.

T-Mobile w 2011 roku zawarła umowę na sponsoring i przez trzy sezony kontynuowała współpracę. Według nieoficjalnych informacji, sponsor płacił od 12-15 milionów złotych rocznie za to, że piłkarska liga funkcjonowała pod nazwą T-Mobile Ekstraklasa. Od sezonu 2015/16, który rozpoczyna się 17 lipca, T-Mobile zniknie z nazwy rozgrywek i zmienia zakres współpracy, jej charakter na razie nie został określony.

Dot tej pory nie wiadomo, czy znajdzie się nowy sponsor tytularny. Wśród partnerów reklamowych Ekstraklasy jest m.in. Keno, Manta, Nice, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych oraz Adidas, dostarczający piłki na kolejne rozgrywki. Prawo do pokazywania bramek i fragmentów meczów piłkarskiej online w latach 2015–2019 posiada Grupa Onet-RASP. Przetarg na prawo do transmisji telewizyjnych ligi jest w trakcie finalizacji.

JK