Logo

Super gift

FestiwalMarketingu.pl oczami wystawców

Tegoroczna odsłona targów była wyjątkową edycją. Blisko 250 wystawców targów stanowi 30% wzrost w stosunku do 2015 r. 90% tegorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji. Podpytaliśmy kilkoro z nich o opinię dotyczącą edycji 2016.

 

Anna Śliwińska, sales & Marketing Manager, Falk&Ross Group Polska sp. z o.o.

W tegorocznym FestiwalMarketingu.pl wzięliśmy udział po raz pierwszy, traktując go jako możliwość przedstawienia naszej oferty odzieży promocyjnej przed sezonem jesienno-zimowym. Całe wydarzenie oceniamy bardzo pozytywnie. Organizatorzy zaprezentowali się na bardzo wysokim poziomie, zarówno od strony organizacyjnej, jak i promocyjnej całego wydarzenia. Jako wystawca, dzięki festiwalowi, pozyskaliśmy grupę nowych odbiorców, z którymi już udało nam się nawiązać współpracę. Właściwa organizacja FestiwalMarketingu.pl pozwoliła również poświęcić odpowiednią ilości czasu każdemu z odwiedzających klientów, bez zbędnego pośpiechu. Istotnym elementem tych targów jest wysoki „współczynnik jakości do ceny” oraz efektywność całego wydarzenia. W kolejnych latach planujemy kontynuację współpracy z organizatorem targów.

 

Monika Lebryk, Graphic Designer, BODMAN

bodmanFestiwalMarketingu.pl umożliwia nam spotkanie z naszymi klientami, zarówno potencjalnymi jak i dotychczasowymi. Dzięki organizatorom możemy zaprosić ich na swoje stoisko, porozmawiać w miłej i kameralnej atmosferze. Wrześniowe targi pozwalają również na bezpośredni kontakt z naszymi dostawcami oraz agencjami prężnie działającymi w branży. Organizatorzy dbają o to, aby zwiedzającymi były wyłącznie osoby związane z branżą marketingu oraz reklamy, co jest dla nas niezwykle istotne.

 

Mariusz Nalbert, Dyrektor sprzedaży i Marketingu, Inner-Tomar

bez-tytuluImpreza targowa zorganizowana wzorowo, a mogę to powiedzieć ze względu na kilka szczegółów. Po pierwsze, stoisko było przygotowane idealnie, a osoby, które pomagały od strony technicznej były nadzwyczaj uprzejme i pomocne. Po drugie, dwa dni targowe przełożyły się na większą intensywność spotkań i tym samym brak nudy w trzecim dniu. Po trzecie, nie kończyliśmy targów w piątek, co zawsze powodowało trudniejszy powrót do domu. Po czwarte, zorganizowanie wieczoru wystawców na terenie targów było genialnym pomysłem. Po piąte – termin wrześniowy nam odpowiada zdecydowanie bardziej niż początek roku. Pierwsze uczestnictwo, ale nie ostatnie.

 

Tomasz Barudin, Dyrektor sprzedaży i Marketingu, Texet Poland sp. z o.o.

Cuntitled-6o roku we wrześniu mamy wiele różnych propozycji i planów związanych z promocją świątecznej oferty dla naszych agencji w całej Polsce. Ciężko wybrać… możemy sami starać się dotrzeć do klientów (i to robimy na co dzień) czy zorganizować w kilku dostawców własny road show, ale to kosztuje dużo więcej niż targi. W tym roku postawiliśmy wszystkie karty ponownie na FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa. Jak się okazało, była to idealnie trafiona inwestycja. Frekwencja dopisała, bardzo profesjonalna organizacja i co najważniejsze, najlepsza jak dla mnie i chyba wielu wystawców, impreza wieczorna na terenie targów. Organizator zamienił część hali w nocny kameralny klub z zespołem muzycznym podającym coraz to lepsze klasyczne przeboje, do których można było spokojnie porozmawiać z przyjaciółmi z branży przy dobrym winie i przepysznym jedzeniu. Ważne, że pojawiają się także rzeczywiście świadomi klienci końcowi, którzy szukając inspiracji kierowani są przez nas do agencji reklamowych. Nie ma zbieraczy i męczących, przypadkowych rozmów. Myślę, że FestiwalMarketingu.pl przy takiej obsłudze stanie się kluczową imprezą wrześniową dla naszej branży. Polecam innym dostawcom, którzy jeszcze w tym roku mieli wątpliwości. To naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze w dwa dni targów w jednym miejscu.

 

Piotr Tatarek , Export Sales Manager, RITTER-PEN Sp. z o.o.

tatarekFirma RITTER-PEN Sp. z o.o. po raz drugi uczestniczyła w targach FestiwalMarketingu.pl organizowanych przez OOH magazine. Za każdym razem byliśmy pod wrażeniem profesjonalnej organizacji, a dzięki świetnej kampanii reklamowej, targi cieszyły się dużą frekwencją na naszym stoisku. Z pewnością targi były bardzo dobrą okazją do zaprezentowania naszej firmy na rynku, a organizatorzy dbali o komfort i dobrą atmosferę wystawców. Chcemy również podkreślić, że zawsze otrzymywaliśmy pełną i rzetelną informację na czas. Z przyjemnością polecamy OOH magazine, jako sprawdzonego oraz zaufanego partnera. Na pewno nie zabraknie naszej firmy w kolejnych edycjach targów.

 

Karol Boba, Managing Director, Elasto form Polska sp. z o.o.

Już po raz kolejny mieliśmy okazję wystawiać się podczaselasto FestiwalMarketingu.pl. Z każdym rokiem impreza zyskuje na popularności. Tym razem nasze stoisko odwiedziło o blisko 20% więcej klientów niż w roku poprzednim – jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Dzięki targom organizowanym we wrześniu mamy możliwość prezentacji nowości produktowych takich jak: skrobaczki i ślizgacze dedykowane na sezon zimowy. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się również produkty stricte świąteczne – np. kalendarze adwentowe. Festiwal jest obowiązkowym punktem zarówno dla odwiedzających, jak i wystawców. Do zobaczenia za rok!

Te i wiele innych rekomendacji oraz podsumowanie targów można przeczytać w ostatnim OOH magazine TUTAJ. Pobierz bezpłatnie magazyn TUTAJ.

 

Przypominamy relację filmową z tegorocznej edycji:

[youtube=”JRymjeFlh5c”]

www.festiwalmarketingu.pl

KL