Logo

Event MIX

Konferencja Online Marketing Day już 26 czerwca

Pierwsza edycja Online Marketing Day – konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ obędzie się 26 czerwca br. o godz. 10:00. Podczas spotkania 16 ekspertów i praktyków podzieli się swoją wiedzą na temat SEO, content marketingu, reklamy w Google i w mediach społecznościowych.

W ramach Online Marketing Day 2020 zostaną poruszone tematy związane z pozycjonowaniem, SEO dla e-commerce, content marketingiem, Google Ads oraz Facebook Ads. Cele wydarzenia zakładają wsparcie przedsiębiorców w pozyskiwaniu nowych klientów, a specjalistów od marketingu w rozwoju swoich kompetencji. Prelekcje zostały przygotowane w sposób pozwalający na pozyskanie nowej wiedzy oraz umiejętności zarówno osobom stawiającym pierwsze kroki w świecie digitalu, jak i ekspertom.

– W obecnej sytuacji gospodarczej firmy powinny się wzajemnie wspierać. Naszym zdaniem takim wsparciem jest dzielenie się wiedzą. Dlatego też postanowiliśmy zorganizować bezpłatną konferencję i zaprosić do współpracy specjalistów z obszaru digital marketingu. Nie będziemy mówić jak przeżyć kryzys czy jak zmieni się gospodarka i biznes. Wspólnie z prelegentami skupimy się na tym, na czym znamy się najlepiej – na marketingu i opowiemy jak skutecznie pozyskiwać klientów z internetu – mówi Milena Majchrzak,  Dyrektor Zarządzająca SEMSTORM.

Konferencja składa się z pięciu bloków tematycznych: SEO, Content marketing, Social media, Google Ads i E-commerce. W ich ramach specjaliści z wieloletnim doświadczeniem opowiedzą m.in. o tym, jak:

  • zarządzać kampaniami Google Ads z ograniczonym budżetem,
  • przygotować się do pracy z influencerami,
  • tworzyć artykuły, które uzyskają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Google,
  • współpracować z agencją SEO, by uzyskiwać pożądane efekty,
  • prowadzić social media, aby wzmocnić markę i odpowiadać na potrzeby użytkowników.

W roli prelegentów wystąpią: Julia Gołębiewska (Mindshare Polska), Dorota Gryglak (WhitePress®), Joanna Hałaszkiewicz (Verseo), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Milena Majchrzak (SEMSTORM), Ewelina Podrez (Fox Strategy), Dagmara Rogowska (Shoper), Małgorzata Tarnawska (Delante), Tomasz Chłodecki (Justtag Group), Paweł Gontarek (Fabryka Marketingu), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Przemysław Michałek (Widoczni), Tomasz Stopka (SEMURAI) i Wojciech Szymański (Ideo Force).

Online Marketing Day 2020 odbędzie się 26 czerwca i rozpocznie się o godz. 10:00.Wydarzenie zostanie w całości zrealizowane online. Po jego zakończeniu uczestnicy otrzymają pakiet bonusów od partnerów wydarzenia, wśród których znajdą się m.in. checklisty, artykuły, magazyny oraz zniżki.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ, międzynarodowego programu weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. W związku z tym uczestnicy Online Marketing Day 2020, którzy posiadają certyfikaty DIMAQ, otrzymają 10 punktów recertyfikacyjnych.

Szczegóły dotyczące wydarzenia oraz możliwość zapisów dostępna TUTAJ.