Inspiracje Dzień Kobiet vs. praca zdalna. Slodkie podpowiada pomysły na TOP 5 firmowych...

Dzień Kobiet vs. praca zdalna. Slodkie podpowiada pomysły na TOP 5 firmowych prezentów

0
Dzień Kobiet i Slodkie

Coś estetycznego, niezobowiązującego, ale równocześnie wzbudzającego radość – 8 marca kobiety liczą nie tylko na drobiazgi ze strony swoich mężów, braci czy przyjaciół. Chętnie przyjmują również upominki od szefów i kolegów z pracy. Co kupić, by nie przekroczyć etykiety biznesowej i nie wydać fortuny? Firma Slodkie przedstawia TOP 5 prezentów na Dzień Kobiet 2022 oraz podpowiedzi ekspertów, jak zorganizować świętowanie w realiach pracy zdalnej.

Każdego roku działy HR czy office managerowie zastanawiają się, czym 8 marca zaskoczyć panie w swoich firmach, biurach czy organizacjach. Wybór odpowiedniego upominku nie jest łatwy, szczególnie gdy w grę wchodzi praca zdalna. Na jaki prezent warto się zdecydować w obliczu nadchodzącego Dnia Kobiet?

Czekolady nigdy za wiele

Spożycie czekolady rośnie i to właśnie po nią, zdaniem ekspertów z ARC Rynek i Opinia, najchętniej sięgamy w poszukiwaniu czegoś słodkiego (badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI w dniach 5-9.09.2016 r.). Czekolada jest tym upominkiem, który od lat króluje na kobiecych biurkach wielu firm, w których obchodzi się Dzień Kobiet. 

Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy SlodkieAnna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.- Era czekolady nigdy nie mija. Powiem więcej, obserwujemy coraz większe zainteresowanie tym produktem. Dzięki możliwościom, jakie dają nam nowoczesne rozwiązania, z naszej Slodkiej Czekoladowni każdego dnia wyjeżdżają dziesiątki kilogramów bardzo różnych czekolad. Tym, co je łączy, jest oczywiście jakość. Przy tak łatwym dostępie do szerokiej gamy produktów, trzeba dać Klientowi to, co najlepsze – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Eksperci z firmy Slodkie wskazują, że to rubinowa czekolada podbije już niebawem kobiece serca, a to za sprawą jej wyjątkowej, różowej barwy, kojarzonej zwykle z kobiecością.

Kwiaty – pachnące i… smaczne!

Koniec epoki goździków otworzył drzwi nowym trendom. Uliczni handlarze wskazują, że od lat na Dzień Kobiet to tulipany i róże cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego? Być może dlatego, że nie tylko wyróżnia je piękny zapach, ale także kryją w sobie nutkę niewymuszonego piękna. Eksperci z sektora słodyczy wskazują jednak, że kwiaty mogą być nie tylko pachnące, ale i… smaczne, co może być swoją drogą kluczowe w dobie pandemii! Wśród produktów chętnie zamawianych na Dzień Kobiet są czekoladowe róże, których popularność w tym sezonie zaskakuje nawet doświadczonych sprzedawców. Ile kobiecych kącików ust podniesie się 8 marca na widok mlecznej, deserowej, białej, rubinowej czekolady? Czekoladowa róża w przeciwieństwie do prawdziwej nie zwiędnie, a więc sprawdzi się też w przypadku pań, które odbiorą swój upominek w innym terminie.

Wspólny e-tasting

A gdyby spróbować czegoś zupełnie niebanalnego i zaproponować firmie wspólny tasting? Praca zdalna nie musi być tu problemem. Dostarczenie każdej z pań kilku apetycznych akcentów i wspólne ich smakowanie to doskonały pomysł na miłe popołudnie w firmowym gronie. Z drugiej strony, jest to także doświadczenie budujące zespół, czego brakuje w wielu organizacjach pracujących obecnie poza biurem. Do takich wspomnień z pewnością z dużą przyjemnością będą powracać uczestniczki e-tastingu. Może tak zaplanowany firmowy Dzień Kobiet w dobie COVID okaże się jeszcze przyjemniejszy niż w standardowych warunkach? O apetyczny asortyment do wspólnego smakowania nie trzeba się martwić – wybornych słodkości jest dziś przecież bez liku.

Słodkość w wersji premium

Dzień Kobiet jest tą okazją, gdy żadna dieta nie powinna ograniczać pań przed zjedzeniem czegoś słodkiego. A jeśli chcemy postawić na coś więcej niż tabliczka czekolady, eksperci rekomendują pralinki, których gustowne, personalizowane opakowanie dodaje stylu i profesjonalizmu.

– Od lat zaopatrujemy firmy w Polsce i Europie w wysokiej jakości słodkości. Dzień Kobiet to szczególna data, do której nasi czekoladnicy przygotowują się od wielu tygodni, a produkcja działa pełną parą. Tym, co cieszy się wyjątkową popularnością w tym roku są VELVET HEARTS, czyli praliny premium w kształcie serduszek z mlecznej czekolady, wiśniowym nadzieniem i jadalnym brokatem dodającym im uroczego błysku. Jednak tym, co przede wszystkim kusi naszych Klientów, jest ich smak – głęboki, wręcz uzależniający – dodaje Anna Garmada.

Słodkość premium zamknięta w eleganckim opakowaniu to rozwiązanie dedykowane zarówno kobietom zatrudnionym w firmie, jak i tym z zewnątrz, np. inwestorkom, decydentkom czy partnerkom, o których także warto pamiętać 8 marca.

Slodkie dla miłośniczek kawy 

Jeśli nie słodycz, to oczywiście kawa. Która z pań nie ucieszyłaby się ze smacznej, a do tego piękne zapakowanej, mielonej lub ziarnistej kawy? Z raportu Biostat (badanie zrealizowane w maju 2021 na zlecenie Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie) wynika, że blisko 80% Polaków każdego dnia sięga po ten napój. A wśród nich oczywiście mnóstwo kobiet. 

Na Dzień Kobiet rekomendowałabym zwrócenie uwagi nie tylko na rodzaj czy pochodzenie kawy, ale także na design i estetykę opakowania, ponieważ to one w pierwszej chwili przyciągają wzrok. Z reguły proponujemy firmom stworzenie własnego projektu, którym kolejno znakujemy opakowania. Może się znaleźć na nim cytat, logo czy inny dowolny wzór. Personalizacja produktów sprawia, że osoby obdarowane czują się wyjątkowo, a to przecież chcemy dać kobietom w dniu ich święta – podpowiada Anna Garmada.

Każdą z zaprezentowanych propozycji można przekazać osobiście lub przesłać kurierem do pań, które pracują zdalnie. A co ze strony firmy mogłoby dać im więcej radości niż smaczna przesyłka zostawiona 8 marca pod ich drzwiami? Taka niespodzianka z pewnością wzbudzi szereg przyjemnych emocji i wywoła wiele prawdziwych uśmiechów. Do Dnia Kobiet zostało już niewiele czasu. Eksperci podpowiadają, że do zamówienia personalizowanych upominków warto zabrać się nieco wcześniej.


Slodkie świętuje w tym roku jubileusz 25-lecia i z tej okazji podjął się organizacji 25 akcji CSR na 25-lecie istnienia marki. Więcej o inicjatywie z okazji Jubileuszu firmy pisaliśmy TUTAJ.


Polecamy uwadze wywiad z Anną Garmadą, który przeprowadziliśmy na początku 2021 roku. Rozmawialiśmy m.in. o rebrandingu i reorganizacji marki z 24-letnią historią, liftingu brandu i wprowadzaniu licznych zmian w czasie pandemii. Materiał dostępny TUTAJ.


 

Więcej newsów gadżetowych znajdziesz TUTAJ.

Inspiracji gadżetowych szukaj podczas Festiwalu Marketingu.