Logo

Marketing MIX

Kongres For Social Media już 17 i 18 maja

Kongres For Social Media odbędzie się 17-18.05.23 w Gdańsku oraz w wersji online.|

Podczas wydarzenia odbędą się prelekcje dot. prowadzenia najlepszych kont biznesowych w kanałach social media. Duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki sprawia, że marketerzy wciąż muszą: Uczyć się pracy w nowych warunkach, radzić sobie z nowymi zadaniami, obserwować stale zmieniające się elementy.

Kongres #ForSM to połączenie fantastycznej atmosfery, energii i odpowiedniego programu.

➜ Świat nie czeka!

  • wciąż pojawiają się nowe możliwości,
  • nowe podejścia do obsługi klienta,
  • nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
  • nowe kanały komunikacji,
  • nowe narzędzia.

Rejestracja TUTAJ.

Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm. Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.

Wśród prelegentów:

Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.

  • Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
  • Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
  • Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
  • Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.

Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony.


Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.

  • Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
  • Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
  • W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?

Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe.

Kto: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.


Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.

LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.

Podczas prelekcji Adrian:

  • przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
  • omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
  • pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.

Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.

Kto: Adrian Gamoń


Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!

  • Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
  • Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?

Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.

Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.


Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.

Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w  Grupa Wirtualna Polska.


Obecnie uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji.

Kongres For Social Media | 17-18.05.22 | Gdańsk + online |www.forsm.pl


Więcej o podobnych wydarzeniach przeczytasz TUTAJ.