Quick-Step to wiodąca marka podłóg produkowanych przez UNILIN, dostępna w ponad 100 krajach. Jest liderem w dziedzinie designu, innowacji i jakości. Początkowo brand był przystępną cenowo alternatywą dla drewna, ale nieustanne badania i rozwój sprawiły, że stworzył całkowicie nową kategorię łatwych w montażu i konserwacji podłóg o przemyślanym wzornictwie. W portfolio Quick-Step na polskim rynku dostępne są luksusowe podłogi laminowane i winylowe, a w skali globalnej również parkiety z drewna. Znakiem rozpoznawczym belgijskiej marki jest system łatwego montażu Uniclic®, który nie wymaga użycia kleju.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych, a także prowadzenie działań z obszaru influencer marketingu.
Z ramienia Good One PR projekt prowadzi Katarzyna Zawadzka, Senior Account Executive, pod nadzorem Ilony Rutkowskiej, Account Manager. Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.