Logo

Gadżety reklamoweTylko w OOH magazine

Owocowe życie na Warmii i Mazurach | Tomasz Bylczyński i Krzysztof Ruszczyński, Ies Polska

Artykuł promocyjny

Ies Polska zmienia sposób, w jaki Polacy odbierają markę Fruit of the Loom. Co więcej, na magazynie posiadają tak dużą ilość ubrań, że mogliby nimi ubrać wszystkich mieszkańców Warszawy!

Jak z Olsztyna wypłynąć na szerokie wody?

– Na początku po prostu trzeba chcieć, następnie konsekwentnie dążyć do celu – mówi prezes zarządu oraz założyciel Ies Polska sp. z o.o., Tomasz Bylczyński. Przydatny również jest otwarty umysł. W Indiach poznałem chłopaka, który miał na imię Sky. Pierwsze, co mu powiedziałem, to: „Sky is the limit”, a on na to, że: „There is no limit”. Z takim nastawieniem można osiągnąć wszystko i tylko nasz własny umysł może być ograniczeniem. Firmę traktuję jak statek. Każdy ma swoją rolę, załoga musi być zgrana, ale cel jest kluczowym elementem podróży. Bez niego nie wiemy, gdzie płyniemy, i jak się przygotować do wyprawy.

Jak zaistnieć?

Tomasz Bylczyński, CEO: Najlepiej zacząć od idei, wzięcia odpowiedzialności za siebie i swoje życie. Po wielu nieudanych próbach pozyskania wymarzonej pracy, wziąłem sprawy w swoje ręce i tak, w 2005 roku, powstała firma Instalacje Elektryczne Serwis. Przygoda z elektryką nie trwała zbyt długo, chociaż wykonaliśmy instalacje dla kilku znanych lokali w mieście. W tym samym czasie próbowałem już sił w handlu i sprowadzałem próbki z różnych stron świata, tj. z Chin, Indii. Okazało się, że właściwy partner biznesowy (dostawca) jest kluczowy w dystrybucji. Fruit Of The Loom, jako bardzo dobrze rozpoznawalna marka, z wysoką jakością produktów, praktycznie nie istniała w tamtym czasie na polskim rynku. Te argumenty skłoniły mnie do kontaktu z FOTL International GmbH. W tym samym momencie przedstawiciel marki myślał o otwarciu się na polski oraz wschodnio-europejski rynek. Tak narodziła się Ies Polska z dystrybucją Fruit Of The Loom w Olsztynie.

ies polska

Nie ma przypadków, a szczęście to nasz wybór!

Tomasz Bylczyński, CEO: Na pierwszym spotkaniu z reprezentantem FOTL padły słowa: „I like lucky people”. To był początek owocowej przygody oraz wypłynięcia na głębokie wody. Właścicielem naszych głównych marek jest Berkshire Hathaway INC., którego CEO jest Warren Buffett. To znana światowa korporacja pochodząca z USA, kierowana przez jednego z najmajętniejszych inwestorów na ziemi. Rok założenia Fruit Of The Loom to 1851, natomiast rok powstania pierwszej produkcji Russell datuję się na 1902.

Mimo swojego wieku zarówno te, jak i inne dystrybuowane przez nas marki, dbają o środowisko oraz swoich pracowników, co jest dodatkowym atutem i powodem, dla którego z nimi współpracujemy. W globalnym świecie, aby być wśród najlepszych, należy dokonywać właściwych wyborów oraz specjalizować się w określonych dziedzinach czy markach. Nasza strategia mono brand (jako oficjalnego reprezentanta Fruit of The Loom w Polsce) oraz konkurencja rynkowa wymagają partnerskiej współpracy, konsekwencji oraz lojalności. Dzięki naszemu głównemu dostawcy możemy z naszego miasta „Importować Owoce Twojego Sukcesu”.

Trzy lata rekrutacji.

Tomasz Bylczyński, CEO: Przez doświadczenia buduje się wiedzę, świadomość i dojrzałość zarówno życiową, jak i firmową. Dużym przełomem oraz wyzwaniem dla naszej firmy była restrukturyzacja organizacji w Ies Polska sp. z o.o. oraz nawiązanie współpracy z doświadczonym menadżerem – Krzysztofem Ruszczyńskim.

Wiele spotkań; trzy lata rosła nasza dojrzałość do współpracy. Synergia naszych relacji ma zaowocować maksymalną automatyzacją procesów, wykorzystaniem nowych technologii, takich jak AI, uruchomieniem nowych kanałów sprzedażowych w przestrzeni B2B, B2C, e-commerce, wdrożeniem nowych systemów zarządzania oraz systemów analizy wydajności.

Krzysztof Ruszczyński, COO: Jako dyrektor operacyjny chcę przekuć moje start-upowe i korporacyjne doświadczenie w przekształcenie Ies Polska w dojrzałą organizację na miarę naszych czasów. Brałem udział w tworzeniu portalu Nasza Klasa, stworzyłem dział obsługi klienta biznesowego oraz zarządzałem sprzedażą międzynarodową w Zortrax SA. Miałem również okazję realizować wielomilionowe kontrakty w zakresie automatyzacji przemysłu, dla takich marek jak BRUSS (podwykonawca BMW) czy IKEA.

ies polska Tomasz Bylczyński i Krzysztof Ruszczyński

Jak z takim doświadczeniem zostać w Olsztynie?

Chęć, determinacja oraz właściwi ludzie godni zaufania, i można z każdego miejsca na ziemi tworzyć kosmiczne projekty. Jednym z takich przykładów było moje udane wypuszczenie balonu stratosferycznego w kosmos. Zarejestrowany, potwierdzony, udokumentowany i legalny lot jest nie lada wyczynem, biorąc pod uwagę dwuosobowy zespół oraz własny budżet. Kamera z lotniska na olsztyńskich Dajtkach doleciała do stratosfery 50 km ponad ziemię.

Ies Polska sp. z o.o. dziś?

Tomasz Bylczyński, CEO: W tym roku osiągnęliśmy pełnoletność, organizacja ma 18 lat. Jesteśmy solidnym partnerem dla naszych dostawców i odbiorców. Tworzymy przyjazne środowisko pracy. Spotykamy kreatywnych ludzi. Współpracujemy z profesjonalistami. Lubimy ze sobą przebywać i ciągle siebie rozwijamy. Jesteśmy liderami w branży o ugruntowanej pozycji rynkowej w Polsce. Sprzedajemy również nasze produkty na całym świecie – Brazylia, Gruzja, Szwecja czy Malta, to tylko niektóre z państw. Mamy wiele marzeń, a z magazynu w Olsztynie jesteśmy w stanie ubrać wszystkich mieszkańców naszej stolicy.
Odzież, której nie widać.

Krzysztof Ruszczyński, COO: W naszym asortymencie jest odzież dosłownie dla każdego. Od wielkich korporacji poprzez małe i średnie firmy, aż do klienta detalicznego. Zarówno odzież robocza, pracownicza, reklamowa, sportowa, jak i na co dzień. Nasze produkty spotkać można w pracy, na treningu, w hotelu, w gabinecie kosmetycznym, w szkole, w domu czy na ulicy. Klienci doceniają naszą wiedzę w zakresie świadomości produktowej. Takiej jak nietoksyczność czy ekologia, a także humanitarne warunki produkcji. Ubieramy zespoły firm, ujednolicamy wizerunek, realizujemy zlecenia odzieżowe związane z wszelkimi imprezami (mecze, biegi, koncerty itd.). Naszymi klientami są znani projektanci mody, influencerzy czy największe światowe brandy. Z nami zrealizujesz marzenia, wykreujesz własną markę, czy po prostu ubierzesz siebie i całą swoją rodzinę.

Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko


ies polska Tomasz BylczyńskiTomasz Bylczyński
Doświadczony przedsiębiorca i prezes zarządu firmy Ies Polska, która od prawie 16 lat odgrywa kluczową rolę w imporcie i dystrybucji odzieży Fruit of the Loom na polskim rynku. Jego pasja do jakościowej odzieży i nieustająca chęć dostarczania klientom produktów najwyższej jakości sprawiły że Ies Polska jest niekwestionowanym liderem na rynku odzieży reklamowej.

 

ies polska Krzysztof RuszczyńskiKrzysztof Ruszczyński
Obecnie pełni funkcję dyrektora operacyjnego w firmie Ies Polska. To dynamiczny lider, który wnosi nową energię i innowacyjny impuls do tej renomowanej firmy zajmującej się dystrybucją odzieży Fruit of the Loom. Jego wizja obejmuje maksymalną automatyzację procesów, wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), rozwijanie nowych kanałów sprzedażowych w przestrzeni B2B, B2C oraz e-commerce.

 

www.iespolska.pl


Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.