Logo

Marketing MIX

Velvet Naturalnie Pielęgnujący – odsłona kampanii out of home

Trwa kampania papieru Velvet Naturalnie Pielęgnującego z ekstraktem z rumianku. Jednym z najważniejszych mediów są nośniki out of home oraz reklama w miejscu sprzedaży.

Outdoor & Transport
– bilboardy 6×3 (330 nośników) GOP, Krakowie, Lodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trojmiescie, Warszawie i Wroclawiu
– Metroboardy&SuperScrolle&Backlighty  (140 nośniki)– lokalizacja: w i przy stacjach Metra – Warszawa
– 50 autobusów – Warszawie, GOP, Lodzi, Krakowie, Poznaniu i Wroclawiu
– Monitorki w metrze – blisko 3000 wyswietlen kopii we wszystkich wagonach – Warszawa

Kino (Multikino) – lipiec / sierpień
– Spot reklamowy – ONscreen:  1mln widownia – min 7 tygodni od 1 lipca czerwca przed wszystkimi seansami (głównie kobiece i familijne filmy) za wyjątkiem (horrorów, thrillerów, xxx itd.)

Działania poza ekranowe – off-screen:
– plakaty i rollupy
– plazmy nad kasami, monitorki przy kasach – od 15 lipca
– strefa codziennej pielęgnacji VELVET – od 15 lipca Złote Tarasy W-wa
– branding toalet (lustra + drzwi)

Reklama w punktach sprzedazy będzie opierać się na wykupionych lokalizacjach, materiałach POS oraz promocjach konsumeckich (w tym hostessy).

Kampania promująca nowy papier toaletowy marki Velvet została stworzona przy współpracy z agencją reklamową JTW London (kreacja kampanii) i domem mediowym Mindshare Polska (dobór mediów).

Za pieniądze z zakupionego papieru toaletowego marki Velvet jego producent w ramach programu społecznego "Pomóżmy Razem", którego jest organizatorem oraz sponsorem od pięciu lat wspiera finansowo organziacje zajmujące się szkoleniem psów do zadań specjalnych. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.pomozmyrazem.pl