Wyjątkowe stoisko promocyjne pojawiło się w jednym z hipermarketóww Real, w którym już od pierwszego dnia budzi wielkie zainteresowanie. Głównym elementem ekspozycji jest ręcznie wykonany model czerwonego auta BMW 320i coupe, który miga światłami i wydaje dźwięki silnika samochodu, za każdym razem kiedy zbliża się do niego klient. Interaktywna część ekspozycji dopełniona jest klasycznymi materiałami POS oraz butelkami Absolwenta.
Konstrukcja informuje oraz zachęca klientów do udziału w konkursie konsumenckim, w którym można wygrać cztery auta BMW 320i coupe oraz 200 nawigacji samochodowych. Wystarczy kupić butelkę Absolwenta 0,5l, 0,7l lub 1l i wysłać SMS pod numer 70886 (w treści wpisując kolejno województwo miejsca zamieszkania, numer paragonu oraz odpowiedź na pytanie konkursowe, np. śląskie.nr paragonu.odpowiedź; koszt SMS 0,50 PLN netto, 0,62 PLN z VAT) lub zalogować się na stronie: www.absolwentwodka.pl. Odpowiedzi, na pytanie konkursowe: „Z czym kojarzy Ci się nowy Absolwent?” można wysyłać do końca września 2011 roku.
Koncepcja i produkcja ekspozycji przygotowane zostały przez agencję Hossa Advertising.