Agencja Veneo opracowała nową strategię marketingową dla marki „Ogródek Dziadunia”. Zmianie uległ między innymi: logotyp, etykiety oraz slogan reklamowy.
W ramach projektu agencja stworzyła nowy logotyp wraz claimem „Receptury od serca”, a także nowe etykiety na opakowania dla całej linii produktów – tradycyjnych przetworów z owoców i warzyw.
– Nowa identyfikacja wizualna marki „Ogródek Dziadunia” oraz jej produktów to efekt opracowanej przez nas strategii biznesowej „Ogródek Dziadunia” to przetwory z segmentu premium, mogące swobodnie konkurować o wyrafinowane podniebienia najbardziej wymagających konsumentów. W związku z tym postawiliśmy na wyrafinowaną w swojej prostocie kreację graficzną, która podkreśla szlachetność produktów oraz tradycje wytwórcze – mówi Beata Mordarska z Veneo odpowiedzialna za strategię.
Odmieniony logotyp oraz etykiety, wykorzystują estetyczne połączenia kolorów oraz odręcznie wykonanych rysunków owoców i warzyw. Stylistyką nawiązywać mają do tradycyjnych smaków dzieciństwa.
– W zakresie opakowań szlachetność produktów dodatkowo podkreśliliśmy poprzez wykonanie odręcznych rysunków owoców, warzyw i ważniejszych składników a następnie zastosowanie akwareli Technika ta pozwala na uzyskania delikatnej pastelowej kolorystyki, plastycznie operuje plamami powstałymi przy użyciu pędzla, uwydatnia strukturę papieru – komentuje Izabela Kasza, graphic designer w Veneo.
W ramach dalszej współpracy agencja przygotowuje również nowy serwis internetowy dla marki. Zaprojektuje także spójne z nową linią komunikacyjną materiały promocyjne i reklamowe.
Zmiany wizerunkowe są realizowane w ramach programu telewizyjnego „Firmowe ewolucje”, emitowanego w TVP.
JK