Logo

Marketing MIX

Coca-Cola wysyła klientów Biedronki na UEFA EURO 2016

Z okazji czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji, firma Coca-Cola będąca oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2016TM zorganizowała wspólnie z siecią Biedronka specjalną loterię konsumencką. Na jej zwycięzców czekają trzy ekskluzywne dwuosobowe pakiety VIP pozwalające na udział w dwóch grupowych meczach reprezentacji Polski podczas UEFA EURO 2016TM oraz tysiąc dedykowanych kart przedpłaconych o wartości 100 zł każda. Loteria trwa do 24 kwietnia.

Loteria „Zostań VIPem na UEFA EURO 2016TM” została przygotowana specjalnie dla pełnoletnich klientów sieci sklepów Biedronka przez firmę Coca-Cola, producenta
i dostawcę popularnych napojów i oficjalnego sponsora UEFA EURO 2016TM. Aby wziąć w niej udział należy do 24 kwietnia zakupić w dowolnym sklepie sieci Biedronka jeden z napojów z portfolio firmy Coca-Cola (Coca-Cola lub Sprite w butelce 0,5 l, Coca-Cola w puszce 0,25 l lub Powerade w butelce 0,7 l) zachować dowód zakupu, a następnie zgłosić chęć udziału, wysyłając wiadomość sms pod wskazany w regulaminie numer lub zarejestrować się na stronie www.vipbilety.pl.

Dla zwycięzców loterii przewidziano wyjątkowe nagrody. Trzy osoby otrzymają nagrodę główną, czyli dwuosobowy pakiet VIP na UEFA EURO 2016TM, który obejmuje bilety 1. kategorii na mecze reprezentacji Polski z Irlandią Północną (12 czerwca) i Ukrainą (21 czerwca), zwiedzanie stadionu od kulis oraz udział w konferencji prasowej z piłkarzami. Zwycięzcy mają także zagwarantowane bezpłatne zakwaterowanie w luksusowych hotelach, posiłki w restauracjach, a także przeloty samolotem. Dodatkowo 1000 uczestników loterii otrzyma dedykowane karty przedpłacone MasterCard na zakupy o wartości 100 zł każda.

Szczegóły loterii oraz jej regulamin dostępne są na stronie internetowej sieci Biedronka TUTAJ

KL