Logo

Marketing MIX

Wystartowała kampania Credit Agricole „Daj się przenieść”

Z początkiem maja wystartowała kampania banku Credit Agricole, która promuje konta osobiste. Kampania realizowana jest pod hasłem „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

4 maja wystartowała kampania promująca konta osobiste, która potrwa do 12 czerwca. Jej celem jest wsparcie sprzedaży kont osobistych w banku Credit Agricole. Głównym komunikatem kampanii jest premia 250 zł, którą otrzyma Klient za przeniesienie konta osobistego z innego banku do Credit Agricole.

Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media. W ramach działań, w kanałach TV oraz VOD pojawią się 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe. Spoty reklamowe pojawią się również na antenie radiowej.

Koncepcja kreatywna kampanii została przygotowana przez Agencję Reklamową JUST.

JK