Warka Radler wprowadza kolejny nowy wariant, który będzie doskonałym dopełnieniem atmosfery plenerowych spotkań. Malina z Cytryną – pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia.
Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką kampanią komunikacyjną, między innymi reklamą telewizyjną, która wystartowała 3 kwietnia.
Nowy wariant to doskonale wyważona kompozycja smakowa, łącząca tak charakterystyczne dla radlera cytrynowe orzeźwienie ze słodyczą malin. Podobnie jak wszystkie radlery od Warki nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników, a dzięki użyciu koncentratów z soków owocowych zachowuje naturalną mętność.
Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które w sezonie pije w Polsce ok. 20% kobiet (2,5 mln konsumentek)[1]. – Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów – mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager Warki Radler. – Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę.
3 kwietnia wystartowała kampania reklamowa obejmująca największe kanały telewizyjne, VOD oraz media społecznościowe. Wprowadzenie nowego wariantu smakowego przez cały sezon będzie wspierane szeroką obecnością w prasie w Internecie oraz ogólnopolskim samplingiem.
[1] GFK, badanie Turf 12.2015, w wieku 18-65 lat
MW