Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Siła upominków, podaruj relax | Michalina Dyczkowska, Yasumi

Upominek dla pracownika, klienta, czy też osoby najbliższej – zawsze pojawia się to pytanie – Jaki? W dzisiejszych czasach ceni się już nie tylko prezenty rzeczowe, relax nie jest namacalny, ale każdemu z nas się przyda, o tym właśnie rozmawiamy z Michaliną Dyczkowską z Yasumi. 

Jakie zestawy upominkowe oferujecie?
Oferta B2B, z której najchętniej korzystają nasi klienci, to bony podarunkowe na zabiegi, czyli pielęgnację twarzy, modelowanie sylwetki, masaże SPA lub rytuały japońskie. Zakupione w centrali Yasumi bony podarunkowe można wykorzystać w całej sieci franczyzowej, we wszystkich gabinetach Yasumi w całej Polsce. Ale wraz ze wzrostem oferty kosmetyków detalicznych naszej marki, klienci coraz częściej decydują się na prezentowe pakiety kosmetyków do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała.

Jaki zabieg poleciła by Pani dla Business Woman, a jaki dla męskiej części biznesu?
Dla kobiety biznesu zdecydowanie terapię HIFU Med Lift, czyli bezoperacyjny, bezeinwazyjny lifting. Dlaczego? Przynosi spektakularne efekty poprawy gestości skóry, czyli mówiąc wprost – usuwa obwisłości. Poza tym, po jego wykonaniu, można od razu, bez potrzeby rekonwalescencji, powrócić do codziennych aktywności, również zawodowych. Jeśli chodzi o mężczyzn, nie mogę nie wspomnieć, że blisko 30% naszych klientów w całej Polsce to właśnie panowie. I to im zadedykowaliśmy szereg zabiegów pielęgnacyjnych, w tym bestsellerową terapię Yasumi MEN, bazującą na specjalistycznych kosmetykach Yasumi dla mężczyzn. W skład zabiegu wchodzi peeling usuwający wągry i martwe komórki naskórka, relaksacyjny masaż na bazie olejku dla mężczyzn oraz aplikacja kremu łagodzącego z dodatkowym efektem redukcji cieni i zasinień pod oczami.

Zestawy dostępne są w dwóch opakowaniach?
Dokładnie tak. Wersja „ekonomiczna” to bon podarunkowy na papierze czerpanym, w ręcznie zapieczętowanej lakiem kopercie. Wraz ze wzrostem wolumenu zamówienia, oferujemy pakowanie bonów w japońskie kartoniki oraz dołączamy do nich szereg upominków – ręczniczek z logo Yasumi oraz kosmetyki naszej marki.

W ilu miejscach w Polsce możemy już nabyć bony?
To ponad 100 lokalizacji, wszystkie dostępne są na stronie gabinety.yasumi.pl. W samej Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Toruniu, funkcjonuje po kilka gabinetów Yasumi.

Niedawno ruszył także pierwszy gabinet nowej formy współpracy franczyzowej – Yasumi Beauty Point.
Yasumi BEauty Point to oferta współpracy franczyzowej w miastach do 30 000 mieszkańców. Pierwszy gabinet ruszył w Pleszewie w wakacje, w tej chwili przynosząc spore zyski inwestorom. Niezależnie, czy nasz franczyzobiorca zdecyduje się na formę współpracy uruchamiając Instytut Zdrowia i Urody, Beauty Point, czy Yasumi Epil –  w każdym z punktów pracujących pod naszym logo możliwa jest realizacja bonu podarunkowego na zabiegi z oferty tegoż gabinetu.

Rozmawiał Robert Załupski

Po udanym debiucie podczas FestiwalMarketingu.pl w Warszawie, w lutym Yasumi pojawi się także w roli wystawcy na PSP 2019. Wydarzenie, skierowane jest tylko i wyłącznie do przedstawicieli agencji reklamowych.