Logo

Event MIX

AGNIESZKA SOŁTYSIAK ODCHODZI Z ENDORFINA EVENTS I WEBTALK DIGITAL

Z końcem stycznia b.r. Agnieszka Sołtysiak rezygnuje z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Jednocześnie przestaje być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli.

Pozostały zespół właścicielsko-zarządczy pozostaje bez zmian, tj. Michał Kaleta zachowuje stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego endorfina events, Michał Dunin członka zarządu endorfina events, a także prezesa i dyrektora zarządzającego WebTalk, a Maciej Ledzion członka zarządu obu spółek, odpowiedzialnego za rozwój i długofalową strategię działania grupy.

Agnieszka Sołtysiak związana jest z branżą eventową od 2003r., a na początku 2009r. wspólnie
z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017r. pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją. Po połączeniu endorfina events z agencją digitalową WebTalk w 2017 roku zrezygnowała z pełnienia tych funkcji i objęła stanowisko dyrektora finansowego spółek. Skonsolidowane przychody grupy wyniosły w minionych latach odpowiednio: w 2017 – 27,7 mln PLN netto, w 2018 –  44,3 mln PLN netto a w 2019 – 49,95 mln PLN netto.

Agencja endorfina events należy do czołowych podmiotów na rynku w Polsce. Specjalizuje się
w organizacji eventów korporacyjnych (kongresów czy konferencji), jak również marketingowych, np. związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Ma także duże doświadczenie
w organizowaniu wydarzeń muzycznych. Od kilku lat realizuje projekty w Polsce oraz w całym regionie Europy Środkowowschodniej. Z kolei WebTalk to jedna z największych niezależnych agencji digitalowych w kraju. Jej najważniejsze obszary działania to budowanie i realizowanie strategii dla marek w sieci, rozwój sprzedaży w segmencie e-commerce, tworzenie contentu, działania performance oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Posiada rozbudowane działy kreacji, strategii, performance oraz moderacji. Ma na koncie kampanie na ponad 40 rynkach zagranicznych.