Jak pokazała rzeczywistość mimo bardzo trudnej sytuacji na rynku nie wszystkie firmy w branży reklamowej załamały ręce. Sprzedaż oczywiście drastycznie spadła, ale okazało się, że firmę PAR BAKUŁA zmotywowało to do wzmożonego wysiłku.
W kwietniu pod hasłem „Nie narzekamy – działamy” dział handlowy stworzył cykl webinarów poświęconych ciekawym tematom gadżetowym. Co wtorek, na żywo, agencje reklamowe spotykają się on-line żeby nie tylko obejrzeć prezentację, ale także wymienić wnioski i komentarze, a także porozmawiać o sytuacji na rynku. Wszyscy bardzo tego potrzebujemy. Firma PAR BAKUŁA zdecydowała się na nietypową prezentację oferty połączoną ze wspólną rozmową w gronie ponad 130 agencji. W maju hasło przewodnie zostało zmienione się na „Nie narzekamy – pomagamy”. Właściciele firmy świadomie nie zadecydowali się na proponowanie klientom maseczek i płynów do dezynfekcji, ale postawili na pomaganie poprzez podsuwanie agencjom reklamowym pomysłów na to, z czym zacząć wychodzić do klienta końcowego w tym trudnym okresie.
Szukając sposobu na pobudzenie i odbudowanie sprzedaży, powstała oryginalna strategia BEZPIECZNY POWRÓT DO PRACY, mająca na celu zaprezentowanie gadżetów, które dadzą pracownikom firm poczucie bezpieczeństwa, sterylności i dodatkowej higieny. Własny kubek, miseczka, słomka, pojemnik na sałatkę, to tylko niektóre z wybranych gadżetów:
KL