Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Dekada na rynku artykułów promocyjnych | Marcin Komenda, Altivo

O jubileuszu działalności na rynku, 40 milionach gadżetów, które wykonali i o debiucie na targach FestiwalMarketingu.pl mówi Marcin Komenda z firmy Altivo.

W tym roku obchodzicie 10 lat na rynku. Od czego zaczęła się Wasza historia?

Tak, rok 2020 to dla nas rok jubileuszowy. Dokładnie dekadę temu firma Altivo zaczęła swoją działalność w kilkuosobowym składzie i z niewielkim parkiem maszynowym, ale z wielką chęcią sukcesu i rozwoju. Początkowe lata to głównie realizacje skupione na tampodruku i produkcji naklejek. Wraz z upływem czasu firma rozwijała swoje możliwości, docierała do szerszego grona odbiorów zdobywając nowe kontakty, dbając przy tym o stałych klientów, którzy zaufali nam i naszej jakości od samego początku.

Jak obecnie wygląda Wasza działalność?

Na obecną chwilę nasz park maszynowy to 50 maszyn i urządzeń pozwalających nam realizować najbardziej nietypowe produkcje. Nasze ambicje i zaangażowanie sprawiło, że dziś jesteśmy uznawani za pioniera w branży reklamowej. Potwierdzeniem tej tezy śmiało możemy uznać 40 milionów gadżetów wykonanych przez Altivo. Nasza firma to szeroko pojęta produkcja gadżetów reklamowych, zaczynając od breloków plastikowych lub metalowych, naklejek, naklejek 3D, czyścików po notesy, magnesy, grzebienie, skrobaczki do szyb czy pinsy. Szczególną satysfakcję przynosi nam realizacja projektów indywidualnych jak otwieraczy do butelek, breloków, medali, która
zaczyna się i kończy w naszej firmie.

Ostatnie miesiące są wielkim wyzwaniem dla branży reklamowej. A dla Was jako firmy? Jak zareagowaliście na lockdown i czy wprowadziliście zmiany w funkcjonowaniu firmy?

Na przestrzeni 10 lat zmierzyliśmy się z wieloma wyzwaniami. Podejmowaliśmy i nadal podejmujemy się nietuzinkowych realizacji wymagających od nas wiele pracy, dbania o jakość, terminowość, aby ostatecznie sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów. Obecny rok powinniśmy szczególnie zapamiętać z okazji jubileuszu, jednak lockdown spowodował, że i to słowo zagości w naszej pamięci jako „słowo klucz” na rok 2020. Mimo przeciwności i spowolnienia w branży nasza firma funkcjonowała na dotychczasowych zasadach, nie wprowadzając znaczących zmian w swoim funkcjonowaniu. Bardziej spokojny moment wykorzystaliśmy na wprowadzenie na rynek aż 10 modeli breloków z żetonem do wózków sklepowych. Dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej realizowania potrzeb klientów, wychodzimy naprzeciw nie obawiając się, że nasz asortyment nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom.

W tym roku po raz pierwszy wystawialiście się na wrześniowych targach reklamy FestiwalMarketingu.pl. Jak oceniacie targi?

Debiut na FestiwalMarketingu.pl był świetną okazją do zaprezentowania szczególnie nowych produktów, jednak dotychczasowa oferta wzbudzała niemniejsze zainteresowanie wśród odwiedzających nasze stoisko.

Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.