Logo

Marketing MIX

Inpost we współpracy z Modivo i CCC wprowadza nowoczesny system zwrotnych opakowań

Jak informuje prezes Inpostu — Rafał Brzoska za pośrednictwem oficjalnego konta na platformie Linkedin, firma po cichu wprowadza rewolucyjną zmianę, która ma zmienić zasady gry na ryku online.

– W odpowiedzi na potrzeby naszych milionów klientów skarżących się na destrukcyjny wpływ opakowań generowanych przez e-commerce – wspólnie z pierwszym sklepem -Modivo przedstawiamy produkt który zmieni zasady gry w e-commerce! OPAKOWANIA ZWROTNE i to wyprodukowane z recyclingowanych materiałów! InPost ponownie wprowadza nowy trend na rynku jako PIERWSZY i jeszcze bardziej ograniczymy ślad węglowy paczki! Nawet 10 cykli per opakowanie! – mówi Rafał Brzoska.

W swoim oficjalnym oświadczeniu na YouTubie prezes InPostu ogłosił, że już niebawem wielu zaprzyjaźnionych klientów otrzyma pilotażową, ekologiczną paczkę. Po jej otworzeniu i wyjęciu zawartości klient będzie mógł złożyć i zwrócić karton do najbliższego paczkomatu, których jest około 15000. Dzięki specjalnej naklejce QR każdy posiadacz takiej paczki będzie mógł przyczynić się do sprawniejszego działania ekologicznego, które prowadzi firma kurierska.

Wszystkie kartony trafią do specjalnej sortowni, w której opakowanie zostanie zdezynfekowane i ponownie trafi w ręce klienta, jako paczka. Brzoska w oświadczeniu mówi, że w ciągu ubiegłego roku do polskich domów trafiło około 640 milionów paczek. Według badań rynku w 2022 roku będzie ich znacznie więcej.

Branża logistyczna powinna być jeszcze bardziej ekologiczna, wydajna i nowoczesna. Rafał Brzoska uważa, że InPost jako lider rynku e-commerce wprowadza pierwszy w Polsce system obiegu zwrotnych opakowań, które mogą dziesięciokrotnie zmniejszyć wspomniany ślad węglowy.