Logo

Gadżety reklamoweAktualnościTylko w OOH magazine

Gifts Factor by Citron Group. Idzie nowe.

O wprowadzeniu nowego brandu do oferty firmy opowiada CMO w Citron Group, Magda Dmowska.

Wraz z Nowym Rokiem w ramach, Citron Group powołany został nowy brand Gifts Factor. Jaki jest cel tego działania?

Tak, powołaliśmy do życia nową markę Citrona, której celem jest sprzedaż wyselekcjonowanych upominków reklamowych innych niż elektroniczne, z którymi do tej pory kojarzona była nasza firma. Na ten moment w ofercie posiadamy kubki termiczne – osiem wyselekcjonowanych modeli w różnych konfiguracjach kolorystycznych.

Czym zamierzacie się wyróżnić spośród innych firm proponujących upominki reklamowe?

Gifts FactorNaszym zdecydowanym atutem jest 19-letnie doświadczenie w branży upominków reklamowych, wyspecjalizowany dział handlowy, czy park maszynowy umożliwiający szybką produkcję wraz ze znakowaniem. Natomiast ideą Gifts Factora jest dobór wyselekcjonowanych upominków, które będą świetnej jakości, w mega niskiej cenie oraz dostępne z grawerem nawet w 24h.

Aby przyśpieszyć i udoskonalić realizację zamówień stworzyliśmy stronę, na której klient może złożyć zamówienie online.

Czy w takim razie strategia firmy zakłada ograniczenie kontaktów z klientami na korzyść sprzedaży onlinowej?

Absolutnie nie, działania mające na celu współpracę z klientami prowadzimy dwutorowo. Z jednej strony dajemy naszym klientom możliwość zamówień online. Myślę, że po dwóch latach lockdownu wielu z nas zmieniło swoje zachowania konsumenckie na korzyść e-commerce. Z drugiej zaś strony pracujemy nad zacieśnianiem relacji z klientami. W styczniu ruszył cykl spotkań z naszymi agencjami reklamowymi w zupełnie nowej formule – warsztatów kulinarnych.

20 stycznia odbyły się pierwsze takie warsztaty. To była fajna zabawa, pyszne, samodzielnie przygotowane dania i możliwość biesiadowania w gronie sympatycznych ludzi.

Gifts Factor i Citron Group będą obecne na targach Promo Show na dwóch różnych stoiskach. Skąd taka decyzja?

PROMO SHOW ma szanse zostać największą imprezą targową w naszej branży. A niewątpliwie w tym roku jest to największe wydarzenie w Polsce skierowane do profesjonalistów, czyli agenci reklamowych i marketerów. Nasza strategia dwóch odrębnych stoisk na tych targach jest przemyślana.

Citron jest rozpoznawalnym brandem w branży, jednak z naszych wewnętrznych badań wynika, że CiTRON kojarzy się z produkcją upominków elektronicznych, w szczególności Pamięci USB. Dlatego też postanowiliśmy rozdzielić te dwa brandy, mimo że formalnie to jedna i ta sama spółka. Wierzę, że ukierunkowany i jasny przekaz do naszych kontrahentów wpłynie pozytywnie na wyniki sprzedażowe upominków reklamowych takich jaki kubki termiczne. Z drugiej strony taka strategia da nam w przyszłości możliwość rozbudowywania oferty o inne produkty.

Gifts Factor

Magda Dmowska – CMO w Citron Group.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozmawiał Kamil Dudka


Ostatni numer OOH magazine można przeczytać TUTAJ.

Więcej o gadżetach znajdziesz TUTAJ.