23 kwietnia 2025 roku Mobile Vikings rozpoczął kampanię społeczną Zrzuć ciężar z głowy. Kampania adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-45 lat, którzy zbyt mało uwagi poświęcają kwestii zdrowia psychicznego. Operator poprzez kampanię próbuje walczyć ze stereotypami kulturowo-płciowymi, według których mężczyzna nie powinien okazywać słabości.
Centralnym elementem kampanii jest dedykowany landing page. Operator przygotował również spot wraz z sesją zdjęciową, akcję promująca kampanię w mediach drukowanych, online oraz w przestrzeni publicznej, a także podcast „Zestaw siłacza” do nabycia w Viking Store – sklepie dla użytkowników sieci Mobile Vikings.
Główny etap kampanii potrwa miesiąc.
Frank Bekkers, CEO Mobile Vikings, powiedział: – Użytkownicy Mobile Vikings są zawsze w centrum naszego zainteresowania. Jesteśmy społecznościowym operatorem komórkowym i jest to nasze zobowiązanie. Szalupy Ratunkowe to projekt szczególny, który nadaje naszym działaniom jeszcze większy sens. Jestem niezwykle dumny ze współpracy z Fundacją Nie Widać Po Mnie. Ufam, że dzięki temu partnerstwu przyczynimy się do zahamowania tych strasznych statystyk dotyczących skutków problemów psychicznych wśród mężczyzn.
– Współpraca z operatorem komórkowym przy takim projekcie to rzecz na pewno niecodzienna. Jednak w Fundacji jesteśmy przekonani, że jest to ta droga, która pozwoli skutecznie nagłośnić problem, a przez to – mam nadzieję – zahamować rosnącą liczbę prób samobójczych podejmowanych przez mężczyzn – podsumowała Urszula Szybowicz, prezeska Fundacji Nie Widać Po Mnie.
Więcej newsów z branży TUTAJ.