Logo

Event MIX

Stadion Śląski na TikToku

Stadion Śląski ruszył ze swoim kanałem na TikToku. Pierwszy video content powstał przy współpracy z Anitą Włodarczyk, Ambasadorką Narodowego Stadionu Lekkoatletycznego.

TikTok staje się coraz popularniejszą platformą społecznościową, z której korzysta obecnie ponad 2 mld użytkowników na całym świecie. Aplikacja opiera się na tworzeniu spersonalizowanych, kilkunastosekundowych filmików. Prosty montaż, obszerna baza ścieżek dźwiękowych i rozmaitość efektów umożliwia kreację niezwykle ciekawych, dynamicznych i przyciągających uwagę materiałów. TikTok bazuje na pewnych trendach, których interpretacja jest często początkiem tworzenia niepowtarzalnego contentu.

TikTok jest stosunkowo nowym narzędziem komunikacji, które istnieje na rynku od 2016 r. i wciąż bardzo mocno ewoluuje. Dziś nie jest już aplikacją pobieraną głównie przez nastolatków. Pojawia się coraz więcej użytkowników w wieku 30+. Ponadto potencjał TikToka dostrzegają i wykorzystują również światowe marki. Do tego grona dołączył właśnie Stadion Śląski.

– Niewątpliwie kluczowym kanałem komunikacji są dziś media społecznościowe. Od wielu lat jesteśmy obecni na Facebooku, Twitterze, Instagramie oraz YouTubie, a od marca br. również na TikToku. Chcemy podążać za nowymi trendami i docierać ze swoimi przekazami do kolejnych grup odbiorców. Mamy wiele możliwości i unikatowych przestrzeni, które planujemy wykorzystać do tworzenia kreatywnego contentu – mówi Grzegorz Kubicki, dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego.

Pierwsze treści na TikToka Stadionu Śląskiego powstały przy współpracy z Anitą Włodarczyk, mistrzynią olimpijską w rzucie młotem.

Cieszę się, że mogę brać udział w tym zupełnie nowym, ale bardzo ciekawym dla mnie projekcie. Sprawiło mi to wiele przyjemności, a o to właśnie chodzi. TikTok jest platformą, która ma bawić oraz łączyć ludzi poprzez możliwość wyrażania siebie i dzielenia się swoimi przeżyciami. Zachęcam więc do obserwowania kanału Stadionu Śląskiego na TikToku. Mam nadzieję, że nasze materiały video będą nie tylko interesujące, ale również inspirującemówi Anita Włodarczyk, ambasadorka Stadionu Śląskiego.

AS