Logo

Event MIXMarketing MIX

Firmy z Programu Partnerskiego promują swój potencjał na EXPO 2020 DUBAI

31 stycznia 2022 roku zakończył się nabór do Programu Partnerskiego, który jest kluczową i zarazem jedną z kilkunastu inicjatyw programu gospodarczego Polski na Expo 2020 Dubai. W ramach Programu Partnerskiego nawiązano współpracę z 32 polskimi firmami. Przedsiębiorcy, którzy się do niego zakwalifikowali, zapewniają na Wystawie Światowej elementy wyposażenia Pawilonu Polski oraz organizują wydarzenia kulturalne, biznesowe, czy edukacyjne.

  • Program Partnerski daje małym i dużym firmom jedyną w swoim rodzaju możliwość promocji podczas najbardziej prestiżowego wydarzenia kulturalno-gospodarczego jakim jest Wystawa Światowa Expo 2020 Dubai
  • W Programie Partnerskim przewidziano cztery kategorie Partnerstwa: wyposażenie Pawilonu, wydarzenia towarzyszące, partnerstwo specjalne oraz branżowe wydarzenia towarzyszące
  • Program Partnerski jest pierwszą tego typu inicjatywą w historii udziału Polski w Wystawach Światowych
  • Za przygotowanie Programu Partnerskiego oraz organizację udziału Polski w Expo 2020 Dubai odpowiada Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Program Partnerski to unikalne przedsięwzięcie w ramach obecności Polski na Wystawach Światowych, które po raz pierwszy stwarza polskim przedsiębiorcom tak szerokie możliwości promocji na arenie międzynarodowej. Stanowi impuls do rozwoju biznesu i realizacji planów ekspansji zagranicznej. Na zasadach komercyjnych umożliwia współtworzenie polskiej prezentacji podczas Expo 2020 Dubai – wydarzenia o ogromnym znaczeniu gospodarczym, promocyjnym i wizerunkowym.

– Głównym celem naszej działalności jest to, żeby marka polskich produktów i usług była rozpoznawalna na całym świecie. Dokładamy wszelkich starań, aby napływ bezpośrednich inwestycji zwiększał się, a polscy przedsiębiorcy poprzez zdobywanie zagranicznych rynków osiągali coraz większe sukcesy. Dlatego tak ważnym elementem misji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jest nasz udział w Expo 2020 Dubai, będącego największym wydarzeniem promocyjno-gospodarczym na świecie. Do Programu Partnerskiego zgłosiły się polskie firmy z różnych branż, które chcą rozwijać swoją działalność na rynkach zagranicznych i poszukują nowych kontaktów biznesowych na Bliskim Wschodzie oraz w krajach Afryki Północnej – komentuje Prezes Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Krzysztof Drynda.

– Polskie firmy z Programu Partnerskiego od początku naszej obecności na Expo 2020 Dubai biorą czynny udział w budowaniu wielowymiarowej opowieści o Polsce. Są wśród nich zarówno przedsiębiorstwa z tradycjami i długą historię, jak i przedstawiciele innowacyjnych sektorów gospodarki opartych na nowoczesnych technologiach. Cieszę się, że mamy możliwość budowania historii naszych sukcesów na Expo 2020 Dubai w oparciu o prezentację potencjału konkretnych firm – podkreśla Komisarz Generalny Sekcji Polskiej Expo 2020 Dubai, Adrian Malinowski.

Program Partnerski to jeden z elementów wsparcia dla polskich przedsiębiorców w czasie Wystawy Światowej Expo 2020 Dubai. Głównym celem obecności przedstawicieli rodzimych firm jest nawiązanie nowych, perspektywicznych kontaktów gospodarczych oraz prezentacja doświadczeń i potencjału
w eksporcie produktów i usług.

Możliwość uczestniczenia w tym międzynarodowym wydarzeniu to dla nas ogromny zaszczyt oraz prestiż. Pragniemy wykorzystać ten czas, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, pokazać potencjał, wysoką jakość wyrobów oraz nawiązać nowe kontakty handlowe. Wysoka jakość produktów, długoletnie doświadczenie, ciągła chęć rozwoju, innowacje i chęć współpracy z zagranicznymi odbiorcami stawia nas w dobrym świetle pod kątem możliwości dalszego rozwoju. – mówi Sławomir Chmieliński właściciel  NOVUM (firma dostarczyła drewniany plac zabaw przed Pawilonem Polski).

W ramach Programu Partnerskiego przewidziano cztery kategorie Partnerstwa: wyposażenie pawilonu, w tym pomieszczeń biurowych oraz części gastronomicznej; wydarzenia towarzyszące; wydarzenia towarzyszące branżowe; partnerstwo specjalne.

– Od 1 października jesteśmy częścią wystawy w Pawilonie Polski na Expo 2020 Dubai. Cieszymy się, że w listopadzie mogliśmy pojechać tam osobiście i zagrać kilka koncertów, poprowadzić warsztaty muzyczne oraz wystąpić na seminarium EduTech. Sukcesy Musiconu na Expo 2020 Dubai to dla nas dowód, że muzyka łączy ludzi, jest globalnym językiem. Musicon daje każdemu radość z muzykowania już od pierwszego kontaktu z tą twórczą maszyną. – mówi Kamil Laszuk, projektant i twórca Musicon.

Niektóre z firm uczestniczące w Programie Partnerskim, są już obecne na bliskowschodnich rynkach, a możliwość udziału w programie, pozytywnie wpływa na ich wizerunek.

– Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniu wystawienniczym na świecie. W Garden Spot wierzymy, że ogrody wertykalne to coś więcej niż produkt i mam nadzieję, że udowadniamy to będąc Partnerem Pawilonu Polski. – podkreśla Danuta Garbarek, Prezes Zarządu Garden Spot Int.

Polsko-Afrykańskie Forum Gospodarcze

Kolejnym wydarzeniem, podczas którego polskie firmy będą mogły nawiązać nowe kontakty biznesowe będzie Polsko-Afrykańskie Forum Gospodarcze, zaplanowane na 28 marca 2022 roku. W trakcie Forum odbędą się panele dyskusyjne dotyczące branży spożywczej, transportu i infrastruktury, zielonych technologii oraz przyszłości opieki zdrowotnej i nowych technologii stosowanych w medycynie. Więcej informacji na temat Polsko-Afrykańskiego Forum Gospodarczego znajduje się pod tym linkiem: TUTAJ.

Szczegółowe informacje o firmach biorących udział w Programie Partnerskim znajdują się TUTAJ.

Partnerami Strategicznymi Pawilonu Polski są: PKN ORLEN, PLL LOT, Bank Gospodarstwa Krajowego BGK

Partnerami Pawilonu Polski są: LUMI CHEM SP.Z O.O., M Sp. z o.o. (MUSICON), LUG LIGHT FACTORY SP. Z O.O., Szkilnik Design Konrad Szkilnik, Skriware Sp. z o. o., NOVUM Sp. z o. o., Barwa System Sp. z o. o., STARGUM Stankiewicz Sp. z o. o., Bogutti Sp. z o. o., Garden Spot Sp. z o.o., Zakłady Porcelany Stołowej „LUBIANA” S.A., Kolglass Hurt Import Export Ryszard Kolat, Zakładami Ceramicznymi „BOLESŁAWIEC” Sp. z o.o., Manuscriptum sp. z o.o., REMI s.c. (KORBO), MTM Industries Sp. z o.o., MARLU Sp. z o.o, RUNVIDO Sp. z o.o., MLID Sp. z o.o. (La Tezza), Tiku Tiku Design – Monika Barańska, Glassweare Studio s.c., BAROMEDICAL Sp. z o.o., MIRACULUM S.A., Woobiboo Piotr Podbielski, IWONA HUZIOR HUZIOR GALERIA, AVOCADO Pracownia twórcza – Martyna Lewandowska, Affect Sp. z o. o., Koncept Szwalnia Sp. z o.o., Pracownia OOP Sp. z o.o.