Jury jednogłośnie podkreśla, że z roku na rok poziom zgłaszanych projektów i prezentowanych ekspozycji jest coraz wyższy, co stawia przed kapitułą coraz większe wyzwania. Świadczy to niewątpliwie o nieustannym rozwoju branży oraz o rosnącej kreatywności i innowacyjności wystawców. Stoiska targowe mogą przyjąć różnorodne formy – od minimalistycznych i funkcjonalnych aranżacji, aż po zaawansowane technologicznie i bogato zdobione przestrzenie. Każde z nich ma za zadanie nie tylko zaprezentować produkt, ale przede wszystkim stworzyć niezapomniane wrażenie i wyróżnić markę na tle konkurencji.
Wszystkim firmom budującym stoiska, projektantom oraz wystawcom PIPT dziękuje za udział w konkursowych zmaganiach i gratuluje wysokiego poziomu zgłoszeń i znakomitych realizacji. To dowód na to, że branża targowa w Polsce dynamicznie się rozwija, stając się coraz bardziej profesjonalna i konkurencyjna na arenie międzynarodowej.
Nagrodzone ekspozycje można zobaczyć tutaj.
Więcej informacji: kliknij.
OOH magazine był patronem medialnym konkursu.
Więcej newsów z branży TUTAJ.