Logo

PROMO SHOWGadżety reklamoweMarketing MIX

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych

Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.

Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają rosnące znaczenie PROMO SHOW na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.

– Konsekwentnie budowana od lat współpraca z czołowymi organizacjami i mediami zapewniła Targom PROMO SHOW międzynarodowy charakter, globalną rozpoznawalność oraz promocję, przyciągając zwiedzających z całego świata – mówi Magdalena Wilczak, Marketing Manager w OOH magazine, organizatora targów PROMO SHOW. 

W gronie partnerów medialnych i branżowych znalazły się następujące organizacje, media i firmy: 

AIMFAP – Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych organizacja non-profit powstała 15 czerwca 1999 roku, jest jedynym stowarzyszeniem na szczeblu krajowym i europejskim specjalizującym się w obronie interesów hurtowników, importerów, producentów i drukarzy artykułów promocyjnych, integrującym wszystkie firmy z tej grupy którzy dobrowolnie wnioskują o członkostwo.

All2 print SHOW – wystawa technologii druku i opakowań w Rumunii.

ComuniKart – targi komunikacji segmentu B2B odbywające się w Rzymie.

ASSPRO – organizacja Assoprom zrzesza najbardziej wykwalifikowanych producentów i dystrybutorów artykułów reklamowych i promocyjnych na rynku, o udokumentowanym i ugruntowanym stażu pracy.

Corporate Gifts Show – targi reklamowe i branży artykułów promocyjnych, odbywające się w Rumunii.

CTCO – targi reklamy i tekstyliów promocyjnych we Francji.

DevaGroup – jedna z najstarszych agencji SEM w Polsce, działająca na rynku 2005 roku –  pozycjonowanie i Google Ads od 2005 r.

Ecomersy.pl – portal dla branży e-commerce. Newsy, artykuły eksperckie, felietony branżowe.

EPPI – magazyn anglojęzyczny eppi (European Promotional Products Industry) jest paneuropejskim magazynem branżowym specjalizującym się w branży artykułów promocyjnych, należącym do WA Media.

EUROEXPO – największy organizator targów B2B w Rumunii.

HAPTICA – targi branży artykułów promocyjnych, odbywające się wiosną w niemieckim Bonn. Organizatorem wydarzenia jest magazyn eppi.

Ippag – globalna organizacja zrzeszająca firmy z branży produktów marketingowych.

Marketer +wydawany od 2011 roku branżowy magazyn poradnikowy skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu, to także baza wiedzy online i interaktywne szkolenia.

MICE Poland – magazyn opisującym całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli.

Opakowanie – miesięcznik jest najstarszym magazynem branży opakowaniowej w Polsce.

PIAP – Polska Izba Artykułów Promocyjnych, zrzesza firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe.

Polecani w eventach – platforma informacyjna na Facebooku.

Poligrafika – wydawany od 1947 roku miesięcznik jest najstarszym magazynem branży poligraficznej w Polsce.

PromoAlliance – inicjatywa trzech największych organizacji w globalnej branży promocyjnej, oparta na dzieleniu się wiedzą i budowaniu sieci kontaktów.

PromoRoadShow – targi objazdowe po Rzymie organizowane przez Fiere di Parma.

PSI – targi w Düsseldorfie dla branży reklamowej, artykułów promocyjnych i merchandisingu.

PSSiDC – Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego, zrzesza w chwili obecnej około 60  osób,  zajmuje się wymianą doświadczeń, organizacją szkoleń i seminariów specjalistycznych.

SEM KRK – wydarzenie branżowe semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki.

SIGN CHINA SHOW – targi odbywające się w Shanghai New International Expo Centre, przyciągają wystawców z ponad 100 krajów.

Signs.pl – serwis branżowy z zakresu Reklamy i Poligrafii.

SMB – Polskie Stowarzyszenie Marketingu, istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego.

sprawny.marketing – organizator największej konferencji marketingowej w Polsce – * marketing, organizator szkoleń, wydawca branżowego magazynu sprawny.marketing.

Świat Druku  – wydaje miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU”. Organizuje seminaria i konferencje na tematy związane z branżą poligraficzną, marketingową i reklamową w ramach Akademii Wiedzy.

Świat Poligrafii  – magazyn oraz portal poświęcony rynkowi druku, tworzą podcast NIEZBEDNIK POLIGRAFA oraz ŚNIADANIE FLEKSOGRAFA.

TVPmagazyn branżowy poświęcony wykańczaniu i promocji tekstyliów.

Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW  są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych produktów, PROMO SHOW jest także wyjątkową platformą do budowania relacji biznesowych na skalę międzynarodową.