Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają rosnące znaczenie PROMO SHOW na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.
– Konsekwentnie budowana od lat współpraca z czołowymi organizacjami i mediami zapewniła Targom PROMO SHOW międzynarodowy charakter, globalną rozpoznawalność oraz promocję, przyciągając zwiedzających z całego świata – mówi Magdalena Wilczak, Marketing Manager w OOH magazine, organizatora targów PROMO SHOW.
W gronie partnerów medialnych i branżowych znalazły się następujące organizacje, media i firmy:
AIMFAP – Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych organizacja non-profit powstała 15 czerwca 1999 roku, jest jedynym stowarzyszeniem na szczeblu krajowym i europejskim specjalizującym się w obronie interesów hurtowników, importerów, producentów i drukarzy artykułów promocyjnych, integrującym wszystkie firmy z tej grupy którzy dobrowolnie wnioskują o członkostwo.
All2 print SHOW – wystawa technologii druku i opakowań w Rumunii.
ComuniKart – targi komunikacji segmentu B2B odbywające się w Rzymie.
ASSPRO – organizacja Assoprom zrzesza najbardziej wykwalifikowanych producentów i dystrybutorów artykułów reklamowych i promocyjnych na rynku, o udokumentowanym i ugruntowanym stażu pracy.
Corporate Gifts Show – targi reklamowe i branży artykułów promocyjnych, odbywające się w Rumunii.
CTCO – targi reklamy i tekstyliów promocyjnych we Francji.
DevaGroup – jedna z najstarszych agencji SEM w Polsce, działająca na rynku 2005 roku – pozycjonowanie i Google Ads od 2005 r.
Ecomersy.pl – portal dla branży e-commerce. Newsy, artykuły eksperckie, felietony branżowe.
EPPI – magazyn anglojęzyczny eppi (European Promotional Products Industry) jest paneuropejskim magazynem branżowym specjalizującym się w branży artykułów promocyjnych, należącym do WA Media.
EUROEXPO – największy organizator targów B2B w Rumunii.
HAPTICA – targi branży artykułów promocyjnych, odbywające się wiosną w niemieckim Bonn. Organizatorem wydarzenia jest magazyn eppi.
Ippag – globalna organizacja zrzeszająca firmy z branży produktów marketingowych.
Marketer + – wydawany od 2011 roku branżowy magazyn poradnikowy skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu, to także baza wiedzy online i interaktywne szkolenia.
MICE Poland – magazyn opisującym całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli.
Opakowanie – miesięcznik jest najstarszym magazynem branży opakowaniowej w Polsce.
PIAP – Polska Izba Artykułów Promocyjnych, zrzesza firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe.
Polecani w eventach – platforma informacyjna na Facebooku.
Poligrafika – wydawany od 1947 roku miesięcznik jest najstarszym magazynem branży poligraficznej w Polsce.
PromoAlliance – inicjatywa trzech największych organizacji w globalnej branży promocyjnej, oparta na dzieleniu się wiedzą i budowaniu sieci kontaktów.
PromoRoadShow – targi objazdowe po Rzymie organizowane przez Fiere di Parma.
PSI – targi w Düsseldorfie dla branży reklamowej, artykułów promocyjnych i merchandisingu.
PSSiDC – Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego, zrzesza w chwili obecnej około 60 osób, zajmuje się wymianą doświadczeń, organizacją szkoleń i seminariów specjalistycznych.
SEM KRK – wydarzenie branżowe semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki.
SIGN CHINA SHOW – targi odbywające się w Shanghai New International Expo Centre, przyciągają wystawców z ponad 100 krajów.
Signs.pl – serwis branżowy z zakresu Reklamy i Poligrafii.
SMB – Polskie Stowarzyszenie Marketingu, istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego.
sprawny.marketing – organizator największej konferencji marketingowej w Polsce – I * marketing, organizator szkoleń, wydawca branżowego magazynu sprawny.marketing.
Świat Druku – wydaje miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU”. Organizuje seminaria i konferencje na tematy związane z branżą poligraficzną, marketingową i reklamową w ramach Akademii Wiedzy.
Świat Poligrafii – magazyn oraz portal poświęcony rynkowi druku, tworzą podcast NIEZBEDNIK POLIGRAFA oraz ŚNIADANIE FLEKSOGRAFA.
TVP – magazyn branżowy poświęcony wykańczaniu i promocji tekstyliów.
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych produktów, PROMO SHOW jest także wyjątkową platformą do budowania relacji biznesowych na skalę międzynarodową.