Logo

Marketing MIX

Enea szuka agencji od eventów i marketingu sponsoringowego

Enea planuje wybór maksymalnie 3 firm z którymi będzie współpracować 2 lata. Szuka w przetargu agencji, które będą ją wspierać w zakresie marketingu sponsoringowego i w działaniach eventowych. 

Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych w zakresie promocji marki Enea, promocji ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.

W ramach świadczonej obsługi kompleksowej w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych wybrane agencje będą wykonywać usługi dostosowane do  aktualnie prowadzonych przez spółkę działań i kampanii.

Będą odpowiadać m.in. za przygotowywanie koncepcji, organizację i kompleksową realizację eventów skierowanych do klientów z segmentu B2C i B2B, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Zajmą się również wsparciem realizacji działań spółki z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.

Łączny budżet tych kontraktów nie może przekroczyć kwoty 10,07 mln zł netto (bez VAT). Wybrane agencje będą pracować dla Enea przez 2 lata. Przetarg trwa do 22 grudnia KLIKNIJ.

Spółka jest także w trakcie przetargu na obsługę reklamową KLIKNIJ.