Logo

Gadżety reklamoweTylko w OOH magazine

Wyzwanie goni wyzwanie | Dominik Markocki, Whitebox

Dominik Markocki, CEO Whitebox

Wkraczając w rok 2023, byliśmy pełni nadziei i planów, które wydawały nam się wręcz niemożliwe do zrealizowania. Po okresie pandemii i niepokojów związanych z konfliktem zbrojnym to miał być rok odbicia i wyjścia na prostą. Wszystko nam wyszło idealnie.

Mając 45 lat na karku, można pozwolić sobie na pewnego rodzaju podsumowanie. Prowadzę Whitebox od ponad 25 i nie byłoby w tym nic wyjątkowego, ale branża reklamowa to przysłowiowy rollercoaster, a od początku 2023 roku to jest już jazda bez trzymanki. Nie ma już przestojów, słabszych miesięcy, czekania na nowości, jest temat za tematem.

10 000 indywidualnych breloków na weekend majowy, realizacja w tydzień… jest.

4500 sztuk butelek Kambooka ze specjalistycznym nadrukiem w kalce niskotemperaturowej… jest.

3000 sztuk czapek na prezenty mikołajkowe, zamówienie w najwyższym sezonie z terminem realizacji w 2 tygodnie – pykło.

W sezonie świątecznym przygotowaliśmy ponad 12 000 paczek. Wysyłaliśmy zamówienia do Philadelphii, Tel Awiwu, Delhi, właściwie na każdy kontynent.

Wyzwanie goni wyzwanie, jednak to samo się nie dzieje. Przyjęta przez nas, kilka lat temu strategia, która opiera się na wysokiej jakości specjalistach w branży, prawdziwych ekspertach, to jest strzał w dziesiątkę. Oczywiście budowanie zespołu trwa, ale po jakimś czasie przynosi rezultaty. Podczas gdy konkurencja wydaje grubą kasę na e-commerce, my stawiamy na wiedzę ekspertów. A handlowcy w Whitebox to eksperci. Jestem z nich absolutnie dumny. Codziennie podejmują działania, piszą setki maili i wykonują dziesiątki telefonów, aby swoim Klientom zaproponować najlepsze produkty: dobrane indywidualnie gadżety, sprawdzone jakościowo, potwierdzone atestami i z trwałym znakowaniem. To niby proste zadanie i może się wydawać, że uprości go super intuicyjna strona ze sklepem on-line, ale jak masz do dyspozycji ponad 100 000 produktów, to musisz wiedzieć co wybrać i mieć pewność, że to, co polecasz, jest odpowiednie dla twojego Klienta.

WhiteboxBestseller 2023 - indywidualna podstawka pod telefon z kalendarzem.
Bestseller 2023 – indywidualna podstawka pod telefon z kalendarzem.

Cudownie jest patrzeć, jak firma rośnie, jak pracownicy się w niej rozwijają, jak z zaangażowaniem wymyślają nowe usługi czy produkty, dodaje to niesamowitej energii do dalszego działania i nie pozwala myśleć negatywnie, tylko kreatywnie. Whitebox się rozwija.

W roku 2023 wprowadziliśmy, jako najprawdopodobniej pierwsza firma w branży, Politykę Zrównoważonego Rozwoju. To wymagało pracy, zwłaszcza w dziale wysyłek, zutylizowaliśmy taśmę foliową a wypełniacze foliowe, zastąpiliśmy eko wypełniaczami, taśma pakowa jest papierowa, sugerujemy naszym dostawcom, aby również zmienili oklejanie kartonów. Wyeliminowaliśmy zakupy wody butelkowanej i zainwestowaliśmy w oczyszczacz do wody pitnej. Wprowadzamy ekologiczne środki czystości, a w roku 2024 bardziej restrykcyjnie będziemy segregować śmieci firmowe. Rozumiemy potrzebę takich zmian, bo małe zmiany przynoszą wielkie rezultaty.

Oferta Whitebox Design, wykreowana podczas pandemii, rok do roku powiększa grono swoich zwolenników. Klienci doceniają fakt, że mogą zamówić indywidualne gadżety wyprodukowane w Polsce, nawet od niewielkiej ilości. Wycinamy je profesjonalnym laserem z certyfikowanych materiałów, takich jak: sklejka, filc, karton, tworzywa nadające się do recyklingu. Podstawka pod telefon z tej kolekcji okazała się bestsellerem w 2023 roku.

Aby zapewnić naszym klientom wyższą jakość obsługi, zatrudniliśmy dodatkowe osoby. Na pokładzie w Whitebox pojawił się dodatkowy grafik oraz nowe stanowisko odpowiedzialne za koordynację zamówień, tak aby polepszyć przepływ informacji pomiędzy handlowcami a produkcją i logistyką firmy oraz przyspieszyć proces realizacji zamówień. Mamy również nową osobę obsługującą klientów zagranicznych, zwłaszcza z krajów takich, jak: Niemcy, Francja, Litwa, Łotwa i Estonia, gdzie dzięki zagranicznym imprezom targowym, przekonaliśmy do siebie nowych klientów.

Wzorcownia Whitebox.
Wzorcownia Whitebox.

Technologia DTF (direct-to-film) to nowa technika znakowania na rynku, głównie tekstyliów, ale też produktów z kartonu, materiałów ekologicznych, parasoli i innych, na których możemy wykonać branding poprzez transfer. Zainwestowaliśmy w nowoczesną maszynę DTF oraz prasę termotransferową, dzięki czemu możemy szybciej realizować zlecenia z nadrukami wielokolorowymi, a także o wiele taniej niż w przypadku transferów sitodrukowych.

Rok 2023 to również nowa strona internetowa. W związku z dużą ilością produktów, technik znakowania, a także nowych rynków zbytu, nasz serwis whitebox.pl oraz whitebox.gifts dostał nowoczesnego „kopa”. Serwis whitebox.pl oraz whitebox.gifts to specjalistyczny sklep on-line, w którym można dokonać zakupów gadżetów reklamowych z dedykowanymi technikami znakowania, poznać najnowsze trendy, zobaczyć nowości lub upolować promocje. Wszystko w jednym miejscu, z wyselekcjowanymi produktami oraz naszą ofertą Whitebox Design.

Rok 2023 był naprawdę pełen wyzwań i nowych projektów. Wchodzimy w Nowy Rok bardzo optymistycznie, z super zespołem świetnych ekspertów, którzy czekają na nowych Klientów. Nasz Team jest w pełni gotowy do spotkań prezentacyjnych, które podobno, w opinii naszych klientów, są już kultowe [śmiech].

Przed nami kolejne projekty, przede wszystkim inwestycyjne, związane z rozbudową części produkcyjno-magazynowej, zakupem nowych maszyn do znakowania i rozbudową części do konfekcjonowania zleceń.

Korzystając z okazji, że ten numer wydania OOH magazine ukazuje się na początku roku, chciałbym serdecznie podziękować pracownikom Whitebox, za ich zaangażowanie i nieustające chęci do zmian na lepsze, naszym klientom za zaufanie do nas i za stawianie poprzeczek coraz wyżej i naszym dostawcom za terminowe dostawy i jakościowe produkty.

Redakcji OOH magazine dziękujemy za nieustające wsparcie, chęć współpracy i super profesjonalną obsługę.

Życzę wszystkim wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku !

Dominik Markocki

 


Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.