Logo

Marketing MIXGadżety reklamoweMedia & maszyny

Podsumowanie PROMO SHOW 2024: Relacje budują biznes

Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
.

Stała jakość

14-15 lutego 2024 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Targi na stałe wpisały się do kalendarza marketerów co potwierdziła ich liczna frekwencja podczas tegorocznej edycji. Wydarzenie oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w reklamie jak i poligrafii, a to wszystko w dogodnej lokalizacji, w centrum Warszawy.

PROMO SHOW dedykowane jest agencjom reklamowym, drukarniom i pracownikom działów marketingu.

Międzynarodowość targów

Podczas tegorocznego wydarzenia podwoiła się liczba zwiedzających z zagranicy. Odnotowano rejestracje z takich krajów jak: Niemcy, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania, Malta, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Grecja, Portugalia, Rumunia, Dania, Estonia, Irlandia, Chorwacja, Węgry, Austria, Francja, Holandia, Indie, Egipt, Słowenia, Bułgaria, Gruzja, Włochy, Emiraty Arabskie, Turcja, Mołdawia. Na tak liczną frekwencję miała również wpływ także międzynarodowa promocja wydarzenia. Czytaj TUTAJ.

Nowości i premiery dostawców mediów i maszyn

Na stoiskach wystawców miały miejsce liczne promocje, premiery i warsztaty. Więcej o nowościach i premierach na targach można przeczytać TUTAJ.

Strefa konkursowa SUPER GIFT wraz ze strefą dla Agencji Reklamowych

Tegoroczna edycja konkursu SUPER GIFT przyciągnęła liczną publiczność. Zwiedzający pośród wszystkich zgłoszonych gadżetów wyłaniali swoich faworytów w 7 kategoriach / Produkty do 5zł, 5-20zł, 20-50zł, 50-100zł, powyżej 100zł,  oraz GIFT BOX i Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Obok SUPER GIFT organizator przygotował strefę dla Agencji Reklamowych w której można było odpocząć, napić się kawy, zjeść przekąskę i ruszyć dalej na spotkania z wystawcami.

Trzeci dzień targów – Wieczór Wystawców

Pierwszego dnia targów, odbyła się uroczysta Gala dla Wystawców oraz zaproszonych gości, na której bawiło się ponad 1000 osób. Po za wystawcami przedstawiciele agencji reklamowych z polski oraz z zagranicy. Wieczór ten, od lat traktowany jest jako nieformalny trzeci dzień targowy, gdzie w kuluarach można również porozmawiać o biznesie.

Podczas oficjalnej części imprezy, na scenę zostały zaproszone firmy, które w tym roku obchodziły swoje jubileusze, a wywiady z nimi pojawiły się na łamach drukowanego wydania OOH magazine: Headwear, Citron, Rosnowski Gift, Media (Greenverta), Salem Design Studio, Wilk Elektronik (Goodram), Natura Zenon Mizerek, USB System, Friendsy, Falk&Ross, AVANT, Trendfactory, Voytex, Romanik, Karlowsky, Rascal, TORRO, Pier Luigi.

W iście eurowizyjnym stylu zaprezentowany został film z zaproszeniami partnerów wydarzenia: RX Deutschland organizatora PSI, eppi magazine organazatora HAPTICA® live, Comunikart oraz organizacji branżowych: PromoAlliance, IPPAG Cooperative AIMFAP.

Gwiazdą wieczoru był GROMEE Reprezentant Polski w 63. Konkursie Piosenki Eurowizji.

Krótka relacja filmowa z wydarzenia:


Kolejna edycja targów PROMO SHOW odbędzie się również w EXPO XXI Warszawa w dniach 29 i 30 stycznia 2025 r.